تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیت کوین برای اولین بار از مرز ۵۰ هزار دلار گذشت

بیت کوین(BTC) در ۲۸ بهمن پس از یک هفته خبر «گاوی» از جمله پذیرش بیت کوین توسط تسلا و برنامه‌ی میکرواستراتژی برای افزایش سرمایه‌گذاری ۶۰۰ میلیون دلاری روی بیت کوین، سقف تاریخی خود را شکست.

قیمت بیت کوین رکوردی تاریخی زد

طبق داده‌های کوین‌تلگراف مارکتز (Cointelegraph Markets) و تریدینگ وییو (TradingView) در روز سه شنبه نشان‌دهنده‌ی افزایش ۵ درصدی BTC/USD در چند ساعت است. این افزایش چند روز پس از انتشار خبر بانک نیویورک ملون در رابطه با ذخیره‌سازی رمزارز برای مشتریان مدیریت سرمایه و شایعاتی حول بانک مورگان استنلی ایجاد شده است.

این حرکت بیت کوین برای شکستن سقف روانی مهم ۵۰ هزار دلار چند روز پس از تحرکات «نهنگ‌ها» رخ داده است.

خریداران ابتدا پس از خرید ۱٫۵ میلیارد دلاری بیت کوین توسط تسلا کنترل بازار را در دست گرفتند. در همان زمان بانک مرکزی اروپا جزو مخالفان بود و ادعا می‌کرد که بانک‌های مرکزی در آینده با بیت کوین تعامل نخواهند کرد.

نکاتی دیگر برای خریداران

تحلیل‌گران در پلتفرم دیریبیت (Deribit) اظهار کردند که خبر بانک نیویورک ملون باعث شکل‌گیری مجدد نگاه سرمایه‌گذاران شده است.

اگرچه بیت کوین از سقف تاریخی خود ۱۰ درصد عقب‌نشینی کرده است، حجم‌های فوریه بر بازیگران بازار بعد از خبر تسلا اثر گذاشته است.

طبق سفارش‌های قرارگرفته در صرافی بایننس (Binance) فروشندگان بین قیمت‌های ۴۹٬۵۰۰ تا ۵۰ هزار دلار صف کشیده‌اند و حمایت در ۴۶٬۵۰۰ دلار در حال افزایش است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیت کوین برای اولین بار از مرز ۵۰ هزار دلار گذشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..