تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشخصات احتمالی سامسونگ گلکسی ‌ای ۵۲ و گلکسی‌ ای ۵۲ 5G منتشر شد

چند وقتی است اخبار مختلفی از گلکسی ‌ای ۵۲ و گلکسی ‌ای ۵۲ 5G می‌شنویم. سامسونگ هنوز این دو گوشی را معرفی نکرده‌اند؛ اما می‌دانیم این اتفاق در طول ماه‌های آینده رخ می‌دهد. امروز WinFuture مشخصات کامل این دو گوشی هوشمند را به همراه  تعدادی تصاویر منتشر کرد.

به گزارش GSM‌Arena، گلکسی ‌ای ۵۲ به تراشه اسنپ‌دراگون 720G مجهز شده است و گلکسی ‌ای ۵۲ 5G از تراشه اسنپ‌دراگون 750G استفاده می‌کند. هر دو گوشی به اندروید ۱۱ و به جدیدترین نسخه One UI مجهز شده‌اند. این گوشی‌ها در دو مدل راهی بازار می‌شوند که یک مدل ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد و مدل دیگر از ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند. هر دو مدل 4G و 5G از کارت حافظه miroSD پشتیبانی می‌کنند.

گلکسی ای ۵۲ مشکی و سفید

براساس اطلاعات منتشرشده، این دو گوشی به جز مدل ارتباطی و تراشه، با هم مشابه خواهند بود. هر دو گوشی صفحه‌نمایش ۶٫۵ اینچی Super AMOLED با وضوح +Full HD دارند، حسگر اثر انگشت آن‌ها زیر صفحه‌نمایش قرار گرفته است و دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی به‌صورت حفره‌ای در مرکز صفحه‌نمایش دیده می‌شود.

شایعات قبلی به این موضوع اشاره داشتند که مدل 4G صفحه‌نمایش ۹۰ هرتز دارد و مدل 5G از صفحه نمایش با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد.

گوشی گلکسی ای ۵۲ آبی

قبلا گفته شده بود که گلکسی ‌ای ۵۲ و گلکسی ‌ای ۵۲ 5G در چهار رنگ عرضه می‌شوند و چهار دوربین پشت دارند: دوربین اصلی حسگر ۶۴ مگاپیکسلی، حسگر ۸ مگاپیکسلی اولتراواید، ۵ مگاپیکسلی ماکرو و ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق؛ اما بر اساس شایعات جدید، این گوشی‌ها دو دوربین ۵ مگاپیکسلی دارند و مدل 4G از دوربین ۱۲ مگاپیکسلی به‌ جای ۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

گلکسی ‌ای ۵۲ به باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده است، شارژر ۲۵ وات دارد و از پورت USB-C استفاده می‌کند. گفته شده است مدل 5G با شارژر ۱۵ وات راهی بازار می‌شود. این گوشی‌ها جک ۳٫۵ میلی‌متری خروجی و NFC دارند و از دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کنند. همچنین مشخص شده است که هر دو مدل از گواهی IP67 بهره می‌برند. گفته می‌شود مدل 4G با قیمت ۳۴۹ یورو و مدل 5G با قیمت ۴۲۹ یورو راهی بازار می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشخصات احتمالی سامسونگ گلکسی ‌ای ۵۲ و گلکسی‌ ای ۵۲ 5G منتشر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..