تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اهرم فشار ایران علیه واشنگتن

شبکه قطری الجزیره در گزارشی اعلام کرد: در فاصله چند روز باقی مانده تا موعد ۲۱ فوریه تغییری در موضع ایران درباره توقف عمل به پروتکل الحاقی که به نظارت آژانس بر فعالیت هسته ای مربوط است ، دیده نمی شود. از دیدگاه وزارت خارجه ایران ، تهران هنوز  هیچ تغییری در سیاست واشنگتن در خصوص توافق هسته ای مشاهده نکرده است و تحریم ها همچنان ادامه دارد.

در این گزارش آمده است: اما نگاه واشنگتن در این رابطه متفاوت است و معتقد است که اقدامات ایران تنها منجر به افزایش فشار علیه آن می شود. از سوی دیگر همزمان بر گزینه دیپلماسی و مذاکره در رابطه با پرونده ایران تاکید می کند.

در ادامه گزارش این شبکه قطری آمده است: وزیر خارجه آمریکا چند روز گذشته با تاکید بر این مساله گفت که دیپلماسی بهترین راه ممانعت تهران از دستیابی به سلاح هسته ای است. در این میان روسیه میانجیگری را در پیش گرفته است و این مساله را می توان در اظهارات معاون وزیر خارجه این کشور مشاهده کرد، او از واشنگتن خواست نشانه های روشنی  از آمادگی دولت جدید آمریکا برای بازگشت به برجام و برداشتن تحریم ها ،به ایران ارسال کند.

در بخش دیگر این گزارش آمده است: وی همچنین از تهران خواست خویشتنداری کند و مسئولیت خود در قبال برجام را بر عهده بگیرد. برخی معتقدند که توقف عمل به پروتکل الحاقی، ممکن است ایران را وارد مرحله جدیدی از تنش و عدم اعتماد به دولت های غربی کند. اما در مقابل می تواند اهرم فشاری برای وادار کردن دولت آمریکا به انجام اقدامات مستقیم در رفع تحریم ها، عمل کند.

310 310




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اهرم فشار ایران علیه واشنگتن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..