تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




XDA: گوگل اندروید ۱۲ را «Snow Cone» نام‌گذاری کرده است

به گزارش GSMArena به نقل از XDA، اندروید ۱۲ با نام داخلی Snow Cone (یخ در بهشت) راهی بازار می‌شود. البته گوگل مدتی است که دیگر از اسم دسرهای مختلف برای نسخه‌های اندروید استفاده نمی‌کند؛ اما بررسی کد منبع اندروید ۱۲ نشان می‌دهد که نام Snow Cone برای این نسخه در نظر گرفته شده است.

مقاله‌ی مرتبط:

گوگل هنوز نام نهایی اندروید ۱۲ را اعلام نکرده است؛ اما به ادعای XDA،  در کد منبع اندروید ۱۲ عبارت «sc یا Snow Cone» دیده شده است. در بررسی کد منبع اندروید ۱۱ هم عبارت «rvc یا Red Velvet Cake» دیده شده بود.

از طرف دیگر به این موضوع اشاره شده است که اندروید ۱۲ یک حالت مخصوص برای کار کردن با یک دست خواهد داشت. این ویژگی در حالی به اندروید ۱۲ اضافه می‌شود که بسیاری از شرکت‌ها این ویژگی را روی نسخه مخصوص اندروید گوشی‌های خود قرار داده‌اند. به نظر می‌رسد گوگل تصمیم گرفته است بالاخره این ویژگی را به اندروید ۱۲ اضافه کند.

انتظار می‌رود نسخه مخصوص توسعه‌دهندگان اندروید ۱۲ در طول ماه‌های آینده در اختیار کاربران قرار بگیرد. گفته می‌شود اندروید ۱۲ با رابط کاربری جدیدی راهی بازار خواهد شد و ویژگی‌های جدید بسیاری پیش روی کاربران قرار خواهد داد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «XDA: گوگل اندروید ۱۲ را «Snow Cone» نام‌گذاری کرده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..