تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بررسی ویدیویی گلکسی S21 اولترا سامسونگ

یافتن محصولی خوش‌ساخت که نمایشگر ۶+ اینچی‌اش را در دل بدنه‌‌ای ارگونومیک جای داده باشد و قابلیت‌های نرم‌افزاری مناسبی را نیز برای بهره‌گرفتن از تمام ظرفیت‌های چنین نمایشگری را در اختیار کاربر بگذارد، بسیار دشوار است اما به‌نظر می‌رسد که گلکسی اس ۲۱ اولترا ویژگی‌های یادشده را داشته باشد. مهم‌ترین تغییر در طراحی گلکسی اس ۲۱ اولترا به برآمدگی دوربین پشتی بازمی‌گردد؛ طراحان سامسونگ به‌جای قرار دادن ماژول‌های غول‌پیکر دوربین پشتی در دل برآمدگی شیشه‌ای و قطوری روی پنل پشتی، آن‌ها را درون صفحه‌ای فلزی و هم‌رنگ بدنه جای داده‌اند. از سوی دیگر این صفحه و فریم دستگاه به‌سمت همدیگر پیشروی کرده‌اند؛ به‌گونه‌ای که کاملا یکپارچه به‌نظر می‌رسند.

مقاله‌های مرتبط:

سامسونگ زبان طراحی جدید گلکسی S21 اولترا را Contour Cut می‌نامد و باور دارد که در آینده به یک استاندارد در دنیای گوشی‌های هوشمند بدل خواهد شد.به‌لطف پیشرفت‌های به‌وجودآمده در تراشه، دوربین و نمایشگر، سومین کهکشانی سامسونگ با پسوند Ultra، بیش از برادرانش شایستگی این پسوند را دارد. گلکسی اس ۲۱ اولترا هم‌اکنون بهترین و تمام‌عیارترین پرچم‌دار دنیای اندروید به‌حساب می‌آید.

برای آشنایی بیشتر با این گوشی، در ادامه همراه بررسی ویدیویی زومیت باشید:

تماشا در یوتیوب | تماشا در IGTV

دیدگاه شما درباره‌ی گوشی گلکسی اس ۲۱ اولترا چیست؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بررسی ویدیویی گلکسی S21 اولترا سامسونگ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..