تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نامه سوریه به سازمان ملل درباره پیامدهای خطرناک حملات رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری سوریه (سانا) وزارت امور خارجه سوریه امروز (دوشنبه) در نامه‌ای به دبیرکل سازمان ملل و رئیس شورای امنیت این سازمان نسبت به پیامدهای خطرناک حملات مداوم به سوریه که به بهانه‌های واهی انجام می‌شود و همچنین حمایت مداوم از سازمانهای تروریستی مسلح و ادامه اشغال سرزمینهای عربی از جمله «جولان اشغالی» هشدار داد و گفت که مسئولیت کامل این پیامدها بر عهده رژیم صهیونیستی است. 

وزارت امور خارجه سوریه از شورای امنیت سازمان ملل خواست در چارچوب مسئولیت‌های خود مطابق با منشور سازمان ملل متحد که مهمترین آن حفظ صلح و امنیت بین المللی، محکوم کردن حملات آشکار اسرائیل و پاسخگو کردن این رژیم به این جنایات و جلوگیری از تکرار آن‌ها اقدامات قاطع و فوری انجام دهد.  

این وزارتخانه همچنین از شورای امنیت سازمان ملل خواست تا رژیم اسرائیل را ملزم به احترام گذاشتن به تصمیمات این شورا کند و در مورد تروریسم و ​​جنایاتی که علیه مردم سوریه مرتکب می‌شود، پاسخگو باشد. 

سوریه در این نامه با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی موفق نخواهد شد ارتش سوریه را از ادامه دستاوردهای خود در مبارزه با تروریسم منحرف کند،  تاکید کرد که حملات اسرائیل برای محافظت از شرکا و مزدوران این رژیم در سازمان‌های تروریستی موفق نبوده و نخواهد بود.   

دمشق در نامه خود به دبیر کل سازمان ملل و شورای امنیت این سازمان همچنین به تحرکات جدید گروه‌های تروریستی از جمله «داعش»،  «جبهه النصره» و «کلاه سفیدها» جهت سناریوسازی برای متهم کردم ارتش سوریه به استفاده از سلاح‌های شیمیایی اشاره شده است.  

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) گزارش داد که پدافند هوایی ارتش این کشور بامداد امروز (دوشنبه) حملات رژیم صهیونیستی به حومه غربی دمشق را دفع کرده است. 

پدافند هوایی ارتش سوریه اوایل بهمن ماه نیز حملات رژیم صهیونیستی به استان حماه را دفع کرده بود. 

ارتش رژیم صهیونیستی ۲۴ دی ماه سال جاری شهر دیرالزور و منطقه البوکمال [در شرق] سوریه را بار دیگر هدف حملات هوایی قرار داده بود. 

تجاوز رژیم صهیونیستی به سوریه چند ماه پس از آن روی می‌دهد که «اسکات ریتر» عضو پیشین کمیسیون بازرسی سلاح‌های کشتار جمعی عراق هشدار داده بود که ادامه حملات اسرائیل به سوریه ممکن است موجب درگیری منطقه‌ای شود. 

رژیم اسرائیل در سال‌های اخیر بارها به دمشق و مناطق مختلف سوریه حمله هوایی کرده که با رهگیری به موقع پدافند هوایی دمشق در بیشتر مواقع، این حملات دفع شده است. 

311311




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نامه سوریه به سازمان ملل درباره پیامدهای خطرناک حملات رژیم صهیونیستی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..