تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گوگل در حال آزمودن ویژگی‌های جدید برای مرورگر کروم است

به گزارش xda-developers، گوگل در حال آزمایش کردن دو ویژگی جدید روی کروم ۸۸ است. به کمک یکی از این ویژگی‌ها می‌توان تب‌های مختلف را پرچم‌گذاری کرد. این قابلیت باعث می‌شود که در زمان باز کردن تب‌های زیاد، تب مدنظر کوچک نشود. مرورگرهای سافاری و فایرفاکس قبلا این ویژگی را فراهم کرده‌اند.

تغییر اندازه تب‌ها در کروم

ویژگی اسکرول کردن بین تب‌ها با مراجعه به قسمت chrome://flags در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. با این ویژگی می‌توانید با حرکت چرخ میانی ماوس یا ترک‌پد، بین تب‌ها حرکت کنید.

تنظیمات کروم

گوگل یک ویژگی دیگر هم به Chrome Canary 90 اضافه کرده است. در این نسخه کاربران می‌توانند اندازه مختلفی برای تب‌ها مختلف در نظر بگیرند و اندازه تب‌ها را کوچک، متوسط و بزرگ انتخاب یا کاری کنند که اندازه تب‌ها تغییر نکند.

درحال‌حاضر مشخص نیست گوگل کدام ویژگی را نهایی می‌کند؛ اما همین که چند ویژگی جدید در حال آزمایش است، برای کاربران جذاب خواهد بود. شاید روش اول بتواند نظر افراد بیشتری را به سمت خود جلب کند.

گوگل قبلا ویژگی گروپ تب و تب جست‌وجو را معرفی کرده بود که عملکرد خوبی ندارند و اگر بیش از ۵۰ تب باز کرده باشید، نمی‌توانید تب‌ها را مدیریت کنید. هنوز نمی‌دانیم ویژگی جدید تغییر اندازه تب‌ها کی معرفی می‌شود؛ اما این موضوع می‌تواند برای پیداکردن تب‌ها مناسب باشد. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گوگل در حال آزمودن ویژگی‌های جدید برای مرورگر کروم است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..