تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عامل ترور فعالان سیاسی در عراق دستگیر شد/الکاظمی تهدید کرد

به گزارش سومریه نیوز، مصطفی الکاظمی، نخست وزیر عراق در توییتی نوشت، "گروهک مرگ" که اهالی بصره را به وحشت انداخته و مسئول ترور تعدادی در این استان است با همت نیروی امنیتی بازداشت شد تا تحت محاکمه عادلانه علنی قرار بگیرد.

وی در ادامه نوشت، قاتلان "جنان ماذی" و "احمد عبدالصمد" امروز و فردا هم قاتلان "ریهام" و" الهاشمی" و تمامی کشته شدگان قصاص می شوند. عدالت هرگز به خواب نمی رود.

الکاظمی پس از کشته شدن هشام الهاشمی از فعالان عراق در ششم ژوئیه ۲۰۲۰ گفته بود، عراق قبل از سپردن قاتلان به دستگاه قضایی چشم روی هم نخواهد گذاشت.

پس از کشته شدن الهاشمی، تحسین اسامه، فعال اهل بصره هم توسط نیروهای مسلح ۱۴ اوت ۲۰۲۰ و سپس ریهام یعقوب، فعال زن از همین استان کشته شدند و چهار تن دیگر از فعالان بصره در فاصله زمانی کوتاه مورد سوء قصد قرار گرفتند.

در این حوادث الکاظمی اعلام کرد، فرمانده پلیس بصره و تعدادی از مدیران امنیتی را برکنار کرده و تمامی اقدامات لازم را به کار خواهد بست تا نیروهای امنیتی به وظایف خود عمل کنند.

310 310




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عامل ترور فعالان سیاسی در عراق دستگیر شد/الکاظمی تهدید کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..