تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گران‌ترین املاک تجاری تهران در کدام منطقه قرار دارد؟

مصطفی‌قلی خسروی در گفتگو با خبرگزاری خبرانلاین با اشاره به بالا بودن قیمت واحدهای تجاری در تهران گفت: همین عامل سبب شده است املاک تجاری کوچک ، قیمت بالاتری داشته باشد اما وقتی ملک بزرگتر باشد، قیمت‌ها متفاوت‌تر می‌شود .

رییس اتحادیه مشاوران املاک گفت: در بازار واحد تجاری به اندازه یک میز و یک صندلی بسیار گران‌تر از مثلا مناطق و محدوده‌های دیگر است.به این ترتیب مکان قرارگیری املاک تجاری و ابعاد در قیمت‌گذاری بسیار مهم است.

گران‌ترین املاک تجاری تهران در کدام منطقه قرار دارد؟

وی درباره قیمت‌های بسیار بالای املاک تجاری در بازار تهران توضیح داد: در مورد املاک تجاری باید به این نکته توجه داشت که عواملی مانند میزان ترددها و داد و ستدها بسیار مهم است در بازار بزرگ تهران میزان تردد مردم بسیار زیاد است و کسی که حتی ۳متر مغازه در آن محدوده داشته باشد با رونق کاسبی بیشتری نسبت به سایر نقاط شهر مواجه می‌شود.از این رو  اینکه گفته می‌شود بازار تهران، صدرنشین قیمت املاک تجاری کل پایتخت است، نکته درستی محسوب می‌شود.

 مشروح مصاحبه خسروی با خبرگزاری خبرآنلاین را اینجا بخوانید.

223223




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گران‌ترین املاک تجاری تهران در کدام منطقه قرار دارد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..