تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خیز دوباره کرونا در اصفهان/واکسن روسی به کارکنان بخش آی سی یو تزریق شد

آرش نجیمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرآنلاین در اصفهان با اشاره به افزایش ۱۵ درصدی بیماران بستری در مراکز درمانی تحت پوشش این دانشگاه اظهار داشت: این آمار نسبت به اوایل بهمن ماه گزارش شده است.

وی با بیان اینکه شهروندان باید همچنان نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی توجه داشته باشند، ابراز داشت: این امر منجر به کاهش مبتلایان به کرونا در اصفهان می‌شود.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه طرح واکسیناسیون کرونا برای کارکنان بخش آی سی یو در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان آغاز شده است، اضافه کرد: وزارت بهداشت در فاز اول ۷۳۰ دُز واکسن را در اختیار دانشگاه علوم پزشکی اصفهان قرار داده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۲ شهرستان استان اصفهان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارد، افزود: همچنین دو شهرستان در وضعیت نارنجی و هشت شهرستان در وضعیت آبی کرونا قرار دارند.

نجیمی در خصوص آمار ۲۴ ساعته شیوع کرونا در استان اصفهان به جز دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل نیز گفت: طی ۲۴ ساعت یک هزار و ۶۴ بیمار مشکوک به کرونا به مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مراجعه کرده‌اند که از این تعداد ۱۷۳ بیمار قطعی کرونا بوده‌اند.

وی تعداد کل بیماران بستری کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان را ۴۵۲ نفر اعلام کرد و افزود: ۶۷ نفر از این بیماران طی ۲۴ ساعت اخیر در این مراکز بستری شده‌اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تعداد بیماران بدحال مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان را ۷۲ نفر اعلام و اضافه کرد: طی ۲۴ ساعت اخیر هفت بیمار مشکوک به کرونا جان باخته‌اند که تاکنون تست چهار نفر از آنها مثبت کرونا بوده است.

وی گفت: همچنین طی ۲۴ ساعت اخیر ۵۴ بیمار بهبود یافته کرونا در اصفهان از مراکز درمانی ترخیص شده‌اند.

48




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خیز دوباره کرونا در اصفهان/واکسن روسی به کارکنان بخش آی سی یو تزریق شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..