تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مهلت ارسال آثار به «جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی»تمدید شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری،  ابراهیم شریفی مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی و دبیر دوازدهمین جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی با اشاره به تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی تا ۵ اسفند ماه، اظهار کرد: دوازدهمین دوره جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی(شعرکلاسیک و محاوره ای  برای کودک و نوجوان) از سری برنامه‌های هجدهمین دور جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) با همکاری بنیاد بین‌المللی فرهنگی ـ هنری امام رضا(ع)، معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال‌وبختیاری برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: این جشنواره با هدف توجه به شعر کودک و نوجوان و ایجاد جایگاه‌ مناسب این رده‌ سنی در میان هنرمندان فعال در حوزه‌ ادبیات، تولید انتشار آثار فاخر ادبی با موضوع فرهنگ منور رضوی ویژه‌ کودکان و نوجوانان، گرامی‌داشت پدیدآورندگان آثار فرهنگی و ادبی درزمینه سیره، شخصیت و معارف امام رضا(ع) و معرفت‌افزایی آحاد جامعه به ویژه کودکان و نوجوانان، نسبت به شخصیت والای امام رضا(ع)، فضایل اخلاقی و سیره رضوی برگزار می‌شود.
شریفی  تصریح کرد: فراخوان این رویداد فرهنگی از ابتدای سال ۱۳۹۹ منتشر شد و مهلت ارسال آثار تا ۳۰ مهرماه و برگزاری آیین اختتامیه بهمن  ماه پیش‌بینی شده بود؛ با توجه به شرایط حاد شیوع بیماری کرونا و با پیشنهاد بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع)، مهلت ارسال آثار تا۵ اسفندماه ۱۳۹۹ تمدید شده و زمان اجرای آیین اختتامیه این جشنواره در نیمه اسفندماه ۱۳۹۹ خواهد بود. با توجه به تمدید زمان جشنواره فرصت مناسبی جهت مشارکت شاعران و علاقمندان فرهنگ منور رضوی در این دوره از جشنواره ، فراهم شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مهلت ارسال آثار به «جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی»تمدید شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..