تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیامک زدند برای دعوت دیدار با احمدی نژاد!

چهارشنبه ۲۲ بهمن کلیپ چند دقیقه ای را دیدم که موید این دعوت بود. حضور این جمعیت محترم در مقابل منزل جناب احمدی نژاد در میدان ۷۲ نارمک مبارک است ؟ من خودم بچه نارمک میدان ۱۰۰ بودم. از سال ۱۳۴۰ دوران کودکی و نوجوانی و جوانی من در آنجا بود و شکلرگرفت و تا سال ۱۳۷۶ منزل پدری ام آنجا بود .
یادش بخیر ، منطقه نارمک محل خوب و با مردم خوب و بسیار دوست داشتنی با ۹۹ میدان گل و درختکاری شده یک شکل که آخرین میدان آن میدان ۱۰۰ و شکل آن با دیگر میدان هایش متفاوت است .
برگردیم به میدان ۷۲ نارمک و محل زندگی دکتر احمدی نژاد و حضور جمعی از مردم طرفدار جناب احمدی نژاد و سخنان تعدادی از این مردم عزیز  و محترم که در کلیپ شنیده میشود و از ایشان دعوت میکنند و قسمت میدهند که در انتخابات ۱۴۰۰ شرکت کند و داوطلب ریاست جمهوری شود .

این‌حق مردم است که رییس جمهور خود را به میل خودشان معرفی ‌وبه او اطمینان کنند و به او رای بدهند و از او دفاع کنند . اما من شخصا به جناب دکتر احمدی نژاد رای نمیدهم .

چندین دلیل دارم اما سه موردش را می نویسم:

موضوع و دلیل اول  :

جناب دکتر احمدی نژاد کسی بود که در زمان مسئولیتش قانون مدیریت خدمات کشوری لازم الاجرا شد

او میباید آنرا اجرا می‌کرد اما به هر دلیلی و شاید تعمدا آنرا در بخش بازنشستگان و بخصوص بازنشستگان قبل از سال ۱۳۸۶ انجام نداد و برای نظام استخوان لای زخم گذاشت و چند میلیون نفر ناراضی درست کرد

او میتوانست به قانون عمل و به بازنشستگان و آنهایی که در پیروزی انقلاب و مقابله با تجزیه طلبان و در دفاع از کشور و نظام نقش های مفید و موثر و حیاتی داشتند و با داشتن این خدمات بازنشسته شدند ، خدمت کند و حقشان را به عدالت و قانونا بدهد ، اما اجرا نکرد و شاید هم به عمد تحویل نگرفت ؟؟

به نظر من جناب احمدی نژاد امتحانش را برای حداقل قشر بازنشسته و بخصوص بازنشسته قبل از سال ۸۶ بد پس داده ؟

موضوع و دلیل دوم

او قول داد و از سال ۱۳۸۴ قرار بود رشته ها و ریشه های فساد در کشور را به مردم و بدون هیچ واسطه ای معرفی نماید ؟
در هر سخنرانی در هر سفر استانی نگفت میگویم ،اما مردم را به عمد سر کار گذاشت و تا امروز هیچی حرفی نزد ؟
باید پرسید که چرا  ایشان حرف نزدند و تا امروز هم دلیلش معلوم‌ نشد ؟
شاید برای جلب نظر مردم بلوف زد و خالی بست و وعده پوچ داد و شاید هم میدانست اما یا زورش نرسید و ممکن است این شبه ایجاد شود که دستش با آنها و خیلی ها که مدعی هستند در یک کاسه است ؟
هر چه هست اما نگفت و افشا نکرد ؟

اما موضوع و دلیل سوم

جناب احمدی نژاد یک چهره و نمادی از تفکر پوپولیستی است . او آمد و موضوع یارانه ها و پول حلال امام زمان (عجل الله ) و پول نفت در سفره مردم را مطرح کرد و گفت این پول مردم است و باید به مردم داده شود . انگار پولی که برای تاسیس و احداث دانشگاه و بیمارستان و اتوبان و فرودگاه و پادگان و پالایشگاه و کارخانجات و ..... سایر زیرساخت های کشور هزینه میشود پول مردم نیست و اگر پول مردم است پس بجای ساختن آنها ، این پول ها بین مردم تقسیم شود ؟

ایشان این موضوع را مطرح کردند  و به مردم وعده پرداخت پول نقد ۴۵۵۰۰ تومانی مهدمعادل حدود ۴۰ دلار در ماه بود را دادند .

درصورتیکه او میتوانست یارانه ها را در خدمت اقتصاد و رفاهذعمومی کشور هدفمند کند و بجای واژه پول و پرداخت سالانه پول نقد که حدود ۴۲ هزار میلیارد تومان در یک سال بود و امروز هم قدرت این پول  کمتر شده و آنروز که تقریبا معادل ۳۸ میلیارد دلار یارانه بود و امروز به معادل حدود ۲ میلیارد دلار رسیده و از سال ۸۹ تا امروز معادل حدود ۱۳۰ میلیارد دلار و شاید هم بیشتر پول نقد پرداخت شده ، او میتوانست پایه گذار کار درست و صحیح و اصولی و هدفمند باشد و بجای پول ، اعتبار پول را برای خرید و مصرف کالای ایرانی تخصیص دهد تا این پول مستقیما و بدون هیچ واسطه ای به تولید و خدمات کشور تزریق شود و مثل سایر زیرساخت ها در خدمت کشور باشد ، اما نکرد .

اما میتوانست به مشورت ها توجه کند اما معلوم نبود به چه دلیل و احتمالا به عمد یارانه ها را تبدیل به پول نقد کرد و پول نقد را مفت بین مردم تقسیم کرد و مردم هم پول باد آورده را بیخودی و بی هدف خرج کردند و متاسفانه این پول بصورت روحی و روانی بخشی از زندگی مردم شد و مردم را وابسته به چندرغاز کرد و آن پول ها به هدر رفت و اساسا این یارانه و پول ارزشمند که میتوانست نقش مهمی در اقتصاد و تولید و اشتغال و تقویت پول ملی کشور و تقویت معاش مردم داشته باشد ، اما متاسفانه در خدمت به اقتصاد کشور نقشی نداشت ؟

البته دلایل قوی دیگری نیز وجود دارد و مطمئنا حرف های زیادی هم برای نه گفتن به جناب دکتر احمدی نژاد وجود دارد و خودش هم خوب میداند که با اینکه در دوران مدیریت ایشان در کشور خدمات ریادی داشتند و ظاهرا ایشان فردی پاک دست بوده اما عملکرد ایشان و همراهانشان نشان داد که در طول 8 سال مدیریت و با آن همه امکانات که در اختیار داشتند کارها اصولی و هدفمند برای توسعه یافتگی کشور و فقر زدایی و محرومیت زدایی انجام نشد و با این شرایط و این سئوالات و سایر سئوالات که قابل طرح است ، به نظر میرسد هیچ جایی برای ایشان در ساختار و جایگاه مقام عالی اجرایی کشور نیست .

جناب دکتر احمدی نژاد میتوانند قبل از داوطلب شدن بیاید با امکانات رسانه ای که در اختیار دارند به اینگونه سئوال ها و سایر سئوالات شفاف و صادقانه پاسخ دهند و سخن بگوید و با دلیل و مدرک مردم را قانع نماید و مردم هم آزادانه راستی آزمایی و نقد کنند .

ضمن اینکه ایشان اگر تصمیم دارند داوطلب ریاست جمهوری شوند باید برای توسعه یافتگی کشور و فقر و محرومیت زدایی که یکی از تعهدات بسیار اساسی و مهم قانون اساسی و نظام جمهوری اسلامی است تعهد مکتوب امضا شده و برنامه و نقشه راه زمانبدی دار به مردم و به رهبری ارائه نماید 

اگر این چنین شد و راستی آزمایی شد ، آنوقت نوبت مردم است که برای حضور ایشان تصمیم بگیرند .   وَالْعَاقِبَةُ لِلْمُتَّقِینَ  .




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیامک زدند برای دعوت دیدار با احمدی نژاد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..