تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیشنهاد ازدواج متهم به قاضی دادگاه!

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، لحظه پیشنهاد ازدواج به دختر مورد علاقه شاید یکی از دلهره آورترین لحظات زندگی افراد باشد. از طرفی دریافت پیشنهاد ازدواج از طرف پسر مورد علاقه شاید به یادماندنی‌ترین لحظه زندگی یک دختر به شمار رود.

به همین علت مردان جوان تلاش می‌کنند تا با ارائه این پیشنهاد در موقعیت‌های مختلف و به صورت رمانتیک دختران مورد علاقه خود را کاملا غافلگیر کنند.

بیشتر بخوانید

اما شنیدن خبر پیشنهاد ازدواج یک متهم به قاضی آن هم در جلسه دادگاه شاید کمی عجیب و حتی غیرقابل باور باشد. جالب است بدانید چنین اتفاقی واقعا رخ داده است. در جلسه مجازی دادگاهی در ایالت فلوریدای آمریکا. در این اتفاق غیرمنتظره متهم «دمیتریوس لِویس» که به اتهام تلاش برای سرقت تحت محاکمه قرار می‌گرفت حین جلسه دادگاه به قاضی جوان «تابیتا بلکمون» پیشنهاد ازدواج داد. در ویدئویی که منتشر شده است صدای این متهم شنیده می‌شود که به قاضی می‌گوید: «قاضی، تو خیلی جذابی! من فقط می‌خواهم به تو بگویم تو خیلی جذاب هستی و من عاشق تو هستم.»

در این ویدئو مشاهده می‌شود که قاضی جوان احساسات خود را کنترل کرده و تنها با یک لبخند این لحظه را مدیریت می‌کند. این ویدئو پس از انتشار در فضای مجازی توجه کاربران را به خود جلب کرد و تاکنون بیش از یک میلیون بیننده داشته است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیشنهاد ازدواج متهم به قاضی دادگاه!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..