تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گلکسی تب S8 در سایت رسمی سامسونگ رویت شد

سامسونگ سری گلکسی Tab S7 را در آگوست سال ۲۰۲۰ میلادی مصادف با مرداد ۱۳۹۹ روانه‌ی بازار کرد؛ اما ظاهرا قرار است جانشین این تبلت امسال کمی زودتر وارد بازار شود؛ چراکه نام گلکسی تب اس ۸ اینترپرایز ادیشن در بخش پشتیبانی وب‌سایت رسمی سامسونگ در کشور ایرلند به‌نمایش درآمد.

براساس اطلاعات موجود در وب‌سایت سامسونگ دستگاهی با نام گلکسی تب اس ۸ نسخه‌ی اینترپرایز از حافظه‌ی جانبی microSD تا ظرفیت یک ترابایت پشتیبانی می‌کند؛ درحالی‌که فضای کافی برای سیم‌کارت نانو را نیز فراهم می‌آورد.

سامسونگ گلکسی تب اس۸ انترپرایز ادیشن / Samsung Galaxy Tab S8 Enterprise Edition

مقاله‌های مرتبط:

انتشار نام Galaxy Tab S8 Enterprise Edition شاید فقط اشتباه سهوی مدیران وب‌سایت باشد، زیرا در این صفحه‌ از گلکسی تب اس ۷ نسخه‌ی اینترپرایز خبری نیست؛ اما ازسویی دیگر درنظر داشته باشید که از معرفی تب اس ۷ بیشتر از ۶ ماه می‌گذرد و معرفی نسخه‌ی جدید این مدل آنچنان دوراز انتظار نباید باشد.

مدل اینترپرایز یا به‌عبارتی سازمانیِ دستگاه‌های سامسونگ غالبا ازطریق کانال‌های توزیع دیگری به همکاران فروخته می‌شود؛ اما مصرف‌کنندگان نهایی می‌توانند از این مدل دستگاه‌ها برای کسب‌وکارهای کوچک نیز استفاده کنند. تفاوت عمده‌ی نسخه‌های سازمانی این محصولات با نوع معمولی ارائه‌ی سرویس ۴ ساله‌ی به‌روزرسانی امنیتی، اشتراک یک ساله‌ی سامسونگ Knox و پشتیبانی و امنیت بهبودیافته است که درنهایت سبب افزایش جزئی قیمت نسبت‌به مدل معمولی می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گلکسی تب S8 در سایت رسمی سامسونگ رویت شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..