تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وعده وزیر دفاع ترکیه به ارتش عراق

به نقل از خبرگزاری آناتولی، خلوصی آکار این اظهارات را در جریان سخنرانی‌اش در رزمایش زمستانی ۲۰۲۱ که نیروهای مسلح این کشور و همتای آذربایجانی در استان فارص در شرق ترکیه انجام می‌دهند، مطرح کرد.

خلوصی آکار درباره رزمایش زمستانی گردان‌های ترکیه- جمهوری آذربایجان ۲۰۲۱ گفت؛ نیروهای مسلح ترکیه و آذربایجان با کادر مجرب و تسهیلات پیشرفته توانایی‌های خود در شرایط دشوار جغرافیایی را به نمایش گذاشتند.

آکار افزود: باید در برابر هرگونه تهدید و خطر آمادگی داشته باشیم. چرا که تهدید و خطرات نه تنها افزایش پیدا کردند بلکه نوع و روش آنها نیز تغییر کرده است. همه باید توجه کنند اگر ترکیه قدرت خود در منطقه را به نمایش نگذاشته بود، موج مهاجرت پناهجویان به اروپا چه عواقبی خواهد داشت. آماده هستیم با به اشتراک گذاشتن دانش و تجربیات‌مان در مورد ناتو٬ نقش خود را در راستای تقویت بیشتر نیروهای مسلح عراق انجام دهیم.

او گفت: آیا نقش ترکیه و نیروهای مسلح کشور در دستیابی به این مرحله در لیبی قابل مشاهده و درک نیست؟ تمامی طرف‌ها باید در این موضوع با انصاف برخورد کنند و باید قادر به درک آن باشند. چه در مورد قبرس، اژه یا مدیترانه، انتظار ما از کشورهای ثالث این است که در چارچوب منطق و عقل سلیم این مشکلات را ارزیابی کنند.

آکار افزود: "چه در مورد قبرس، اژه یا مدیترانه، انتظار ما از کشورهای ثالث این است که در چارچوب منطق و عقل سلیم این مشکلات را ارزیابی کنند.

او خاطرنشان کرد: کریدور تروریستی در شمال سوریه را از بین بردیم و همه خوب متوجه باشند که پس از این نیز اجازه ایجاد دوباره این کریدور را نخواهیم داد.  یونان نیز باید متوجه شود با ایجاد تنش، استفاده از زبان تهدید به جایی نمی‌رسد و دست از این رفتارها بردارد.

310 310




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وعده وزیر دفاع ترکیه به ارتش عراق»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..