تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توییتر تأیید کرد روی مدل‌هایی نظیر سرویس اشتراکی برای افزایش درآمدش کار می‌کند

براساس گزارش جدید رسانه‌ی تک‌کرانچ به‌نقل از بلومبرگ‌، توییتر (Twitter) همچنان مشغول تحقیقاتی گسترده است تا احتمال اضافه‌شدن سرویس‌های اشتراکی پولی را به پلتفرمش بررسی کند. از قرار معلوم، توییتر به‌دنبال اضافه‌کردن قابلیت‌های پولی است تا ازطریق آن‌ها بتواند مستقیما از کاربرانش درآمد کسب کند. به‌نوشته‌ی بلومبرگ، توییتر هم‌اکنون روی ایده‌های متنوعی تحقیق می‌کند که قابلیت‌های پولی اختصاصی، نظیر برخی تنظیمات برای شخصی‌سازی پروفایل یا گزینه‌ی «Undo Send» یا حتی دسترسی به اپلیکیشن Tweetdeck در ازای پرداخت مبلغی مشخص را شامل می‌شود.

توییتر رسما تأیید کرد در حال انجام آزمایش روی مدل‌های یادشده است؛ اما فعلا ترجیح داده جزئیات زیادی درباره‌ی آن‌ها در‌دسترس قرار ندهد. البته پیش‌تر در گزارش‌هایی اعلام شده بود توییتر به قابلیت‌های پولی نظیر تهیه‌ی اشتراک به‌وسیله‌ی کاربران علاقه‌مند است. تابستان گذشته، توییتر نظرسنجی جدیدی آغاز کرد که به کاربران امکان می‌داد قابلیت‌هایی را انتخاب کنند که حاضرند در ازای دسترسی به آن‌ها پول دهند‌. برخی از این قابلیت‌ها عبارت‌اند از: رنگ‌های سفارشی برای پروفایل، امکان انتشار ویدئوهای طولانی‌تر و باکیفیت‌تر، اضافه‌شدن برچسب‌های ویژه به پروفایل، پاسخ خودکار به توییت‌ها، گزینه‌ی Undo Send (جایگزینی برای گزینه‌ی ویرایش) و نظرسنجی‌های شرکتی برای پروفایل‌های شرکتی.

سپس در جلسه‌ی توجیهی مربوط به گزارش مالی سه‌ماهه‌ی دوم سال ۲۰۲۰، جک دورسی، مدیرعامل توییتر، به سرمایه‌گذاران اعلام کرد که احتمالا آزمایش‌هایی برای راه‌اندازی سرویس اشتراکی توییتر انجام می‌دهد. دورسی در آن زمان گفت او و اعضای گروهش فکر می‌کنند سرویس اشتراکی و قابلیت‌های تجاری می‌تواند مکمل مناسبی برای توییتر باشد. دورسی در جلسه با سرمایه‌گذاران گفته بود گروهی کوچک مشغول مطالعه روی گزینه‌هایی هستند که ممکن است به‌زودی به توییتر اضافه شوند و توییتر در حال استخدام افراد جدید برای گسترش آن تیم است. سال گذشته‌ی میلادی، فراخوان شغلی جدیدی در توییتر ظاهر شد که به‌دنبال افرادی برای عضویت در «گروه ساخت پلتفرم اشتراکی» می‌گشت.

ند سگال، مدیر ارشد مالی توییتر، در جلسه‌ی توجیهی مربوط به گزارش مالی سه‌ماهه‌ی سوم ۲۰۲۰ این شرکت رسما برنامه‌های توییتر برای اضافه‌کردن سرویس اشتراکی را تأیید کرد و گفت در ابتدا، باید آزمایش‌هایی اجرا شوند. وی افزود قابلیت‌های اشتراکی قرار نیست در کوتاه‌مدت روی درآمد توییتر تأثیر خاصی بگذارند. گزارش جدید بلومبرگ صرفا جزئیات بیشتری درمقایسه‌با اطلاعات پیشینمان در‌بر دارد. بلومبرگ می‌گوید کدنام یکی از پروژه‌های تحقیقاتی مربوط به مدل اشتراکی توییتر Rogue One است و ایده‌ی دوم پرداخت پول برای دسترسی به محتوای انحصاری است. 

مقاله‌ی مرتبط:

چندی پیش، توییتر پلتفرم خبری Revue را خرید و آن را روی وب در‌دسترس قرار داد. گویا توییتر قصد دارد ازطریق این پلتفرم برای خود کسب درآمد کند. بلومبرگ در توضیح بیشتر می‌گوید مدل توییتر به‌گونه‌ای است که کاربر برای خواندن خبرنامه‌ی مدنظرش پول پرداخت کند. البته شاید توییتر بخواهد همین سیستم را در قابلیت شبکه‌ای صوت‌محور و رقیب Clubhouse اِعمال کند که با نام Twitter Spaces شناخته می‌شود.

پیش‌تر، رسانه‌ی The Information در گزارشی اعلام کرده بود قابلیت پرداخت پول برای دسترسی به برخی محتواها در دست بررسی است؛ اما در آن زمان، توییتر گفته بود قابلیت مشخصی در دست توسعه قرار ندارد و در گفت‌و‌گو با بلومبرگ جزئیات بیشتری اعلام نکرده بود‌. در همین زمینه، تک‌کرانچ با توییتر ارتباط برقرار کرد و این شبکه‌ی اجتماعی در پاسخ گفت برای افزایش درآمدش همچنان روی روش‌هایی برای کسب درآمد فکر می‌کند.

توییتر در سه‌ماهه‌ی سوم سال ۲۰۲۰ توانست ازلحاظ کسب درآمد و سود فراتر از حد انتظارات ظاهر شود؛ بااین‌حال، سرمایه‌گذاران نگران این موضوع هستند که توییتر نمی‌تواند به‌طور اساسی تعداد کاربرانش را افزایش دهد. جدیدترین گزارش مالی توییتر به‌زودی منتشر می‌شود و شاید در جلسه‌ی توجیهی آن، جزئیاتی درباره‌ی روش‌های کسب درآمد اعلام شود. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توییتر تأیید کرد روی مدل‌هایی نظیر سرویس اشتراکی برای افزایش درآمدش کار می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..