تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتظار ۱۴ ساله پوریا رحیمی‌سام برای دریافت سیمرغ بلورین

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مکمل مرد در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر به پوریا رحیمی‌سام برای نقش‌آفرینی در «زالاوا» اهدا شد.

این بازیگر پس از دریافت این جایزه گفت: «وقتی پدرم را از دست دادم، روی صحنه تئاتر بودم و ۱۴ سال طول کشید تا جایزه‌ام را بگیرم...»

رحیمی‌سام در گفت‌وگو با خبرآنلاین، پیش از این گفته بود: «من به واسطه‌ آشنایی ۱۰ ساله‌ام با ارسلان امیری و آیدا پناهنده از چهار، پنج سال پیش در جریان فیلمنامه «زالاوا» بودم و می‌دانم که امیری سال‌ها برای فیلمنامه این فیلم وقت گذاشت و از همان ابتدا هر کسی با این متن مواجه می‌شد، می‌گفت کاری بسیار متفاوت است. اما فکر می‌کنم «زالاوا» را بشود با خیال راحت و جدا از نقاط ضعف و قوتش، این‌طور تعریف کرد که در نمونه‌های سینمای ایران، حتما یک ژانر بسیار متفاوت است.»

۵۷۵۷




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتظار ۱۴ ساله پوریا رحیمی‌سام برای دریافت سیمرغ بلورین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..