تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شرکت در دوره های فنی حرفه ای، یک راه مطمئن برای کسب درآمد عالی

شرکت در دوره های فنی حرفه ای، یک راه مطمئن برای کسب درآمد عالی

دوره های فنی حرفه ای یکی از فاکتورهای مهم برای ورود به بازار کار مشاغل فنی هستند. دوره های فنی حرفه ای در زمینه های مختلفی از جمله آموزش برق و الکترونیک، مکانیک خودرو، ساختمان و غیره برگزار می شوند و تخصص لازم برای شروع فعالیت حرفه ای را فراهم می آورند.

در میان دوره های فنی برخی از بازار کار بهتری برخوردار بوده و در صورت یادگیری مهارت های لازم آنها سریع تر می توان وارد بازار کار شد. در ادامه به معرفی این دوره های عالی و پولساز که طرفداران بسیاری نیز دارد، می پردازیم.

کلاس تعمیرات ایسیو خودرو

ایسیو یکی از قطعات مهم در خودروهای امروزی است که از آن به عنوان مغز خودرو یاد کرده و وظیفه مدیریت عملکرد بسیاری از سنسورها و قطعات در خودرو را دارد. بروز مشکل در ایسیو خودرو عملکرد بهینه خودرو را با مشکل رو به رو کرده  از این رو بایستی هر چه سریع تر نسبت به تعمیر و عیب یابی آن اقدام کرد.

در کلاس آموزش تعمیرات ایسیو خودرو شما با صفر تا صد تعمیرات و عیب یابی ایسیو خودرو آشنا می شوید. معرفی انواع ایسیو، آموزش نقشه خوانی مدارات ایسیو، آموزش عیب یابی و تعویض قطعات الکترونیکی ایسیو، تکنیک ها و روش های عیب یابی ایسیو با منبع تغذیه،

آموزش چگونگی نحوه ارتباط سنسورها با ایسیو خودرو، آموزش نحوه تمیز کردن سریع ایسیو، آموزش نحوه خام کردن و بدون کد نمودن ECU، آشنایی با عیوب انواع ایسیو و نحوه رفع آن برخی از سرفصل های آموزشی در این دوره می باشد.

این دوره به صورت کاملا عملی و در کارگاه های مجهز برگزار می شود. کارآموزان در این دوره به صورت تخصصی با عیب یابی انواع ایسیو آشنا شده و خود را برای ورود به بازار کار آماده می کنند.شرکت در دوره های فنی حرفه ای، یک راه مطمئن برای کسب درآمد عالی

کلاس تعمیرات موبایل

با توجه به اینکه گوشی های موبایل امروزه با توجه به کاربردهای گسترده ای که دارند بسیار پرطرفدار بوده و تقریبا تمامی افراد از این دستگاه هوشمند استفاده می کنند. تقاضا برای تعمیرات موبایل روز به روز در حال افزایش بوده و این موضوع دوره تعمیرات موبایل را به یکی از دوره های بسیار عالی و پرطرفدار در میان دیگر دوره های فنی حرفه ای تبدیل کرده است.

افرادی که به فعالیت حرفه ای در این شغل علاقه مند هستند، باید ابتدا دوره های تعمیرات موبایل را در یک آموزشگاه حرفه ای سپری کرده و مدرک معتبری دریافت کنند. زیرا تعمیرات موبایل جز مشاغل بسیار تخصصی و حرفه ای می باشد و یک تعمیرکار حرفه ای موبایل بایستی با صفر تا صد تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری در انواع موبایل های جدید و قدیمی آشنا باشد.

شرکت در دوره های فنی حرفه ای تعمیرات موبایل به شما کمک می کند تا با انواع مشکلات در موبایل های اندروید و آیفون آشنا شوید و بتوانید انواع مشکلات در این موبایل ها را عیب یابی و تعمیر نمایید. البته نکته ای که باید مورد توجه قرار گیرد انتخاب آموزشگاه حرفه ای برای گذراندن این دوره است. دقت داشته باشید که آموزشگاه انتخابی به صورت عملی و در کارگاه های مجهز مفاهیم مربوطه را آموزش دهد.

دوره برق ساختمان

اهمیت برق در ساختمان ها همچنین رشد و توسعه ساختمان سازی در کشور بازار کار برق ساختمان را بسیار عالی و پر رونق کرده است چرا که امروزه تمامی ساختمان ها اعم از اداری، تجاری، مسکونی، فروشگاهی و غیره همگی به برق نیاز دارند.

یک برقکار ساختمان بایستی با کلیه مراحل و نکات برق کشی ساختمان آشنا باشد و بتواند انواع سیستم های امنیتی و رفاهی از قبیل دوربین، دزدگیر، اعلام حریق، درب های اتوماتیک و غیره را نصب نماید. برای موفقیت در این حرفه، مانند دیگر رشته های فنی حرفه ای، آموزش حرف اول را می زند.

در کلاس های آموزش برق ساختمان شما با انواع روش های برق کشی ساختمان آشنا شده و مراحل و نکات برق کشی به شما آموزش داده می شود. آموزش نصب دزدگیر، دوربین مدار بسته، اعلام حریق، درب های اتوماتیک از دیگر مباحثی است که در این دوره ها به آن پرداخته می شود.

شرکت در دوره های فنی حرفه ای، یک راه مطمئن برای کسب درآمد عالی

دوره نصب و تعمیرات کولر گازی

نصب کولرهای گازی یکی از دیگر موضوعاتی است که امروزه با توجه به مزایای بسیار این سیستم در مقایسه با دیگر سیستم های تهویه بسیار رواج پیدا کرده است. در ساختمان های نوساز این سیستم جایگزین کولرهای آبی و دیگر سیستم ها شده و دیگر ساختمان ها نیز تقاضا برای جایگزین کردن این سیستم تهویه افزایش یافته است.

نصب کولرهای گازی امری تخصصی می باشد و نیازمند طی کردن مراحل و نکاتی می باشد. با افزایش نصب این دستگاه بدون شک تقاضا برای سرویس و عیب یابی کولر نیز افزایش یافته و این موضوع نشان از بازار کار عالی این شغل می دهد.

شغلی که مهارت مهم ترین فاکتور برای موفقیت در آن بوده و مهم ترین قدم برای حرفه ای شدن در آن، شرکت در دوره تعمیرات کولر گازی است. شاید فکر کنید که با مطالعه کتاب ها و جزوات آموزشی به تنهایی بتوانید برای ورود به این شغل آماده شوید.

اما باید بگوییم نصب و تعمیرات کولر گازی یک کار تخصصی است و دوره آموزشی مخصوص به خود را دارد. در این دوره شما با کلیه تکنیک های نصب کولر گازی و نحوه عیب یابی و تعمیر انواع مشکلات در کولرهای گازی آشنا شده و در مدت زمان کوتاهی به یک تعمیرکار و نصاب حرفه ای کولر تبدیل می شوید.

معرفی آموزشگاه فنی برق

به طور کلی باید در نظر داشته باشید که اگر می خواهید در مشاغل فنی به درآمد بالایی برسید، لازم است مهارت و تخصص خود را در این مشاغل افزایش دهید. در این راستا انتخاب یک آموزشگاه حرفه ای یکی از مهم ترین قدم هایی است که می تواند شما را به موفقیت نزدیک تر کند.

آموزشگاه فنی حرفه ای فنی برق با داشتن سابقه درخشان در برگزاری دوره های فنی حرفه ای، یکی از بهترین انتخاب ها برای علاقه مندان به این مشاغل خواهد بود. در این آموزشگاه دوره های به صورت تخصصی و کاملا عملی برگزار می شوند،

کلیه مفاهیم و نکات لازم برای موفقیت در این مشاغل آموزش داده می شوند، مدرک مورد تایید فنی حرفه ای پس از پایان دوره به کارآموزان اعطا می شود، ارائه پشتیبانی نامحدود، امکان بازآموزیی رایگان برخی از دیگر ویژگی های دوره های برگزار شده در این آموزشگاه است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره های مجتمع فنی برق و همچنین ثبت نام در آنها می توانید به وب سایت این مجتمع به آدرس www.fannibargh.com مراجعه نموده یا با شماره ۰۲۱۶۶۱۲۱۰۲۹ تماس حاصل نمایید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شرکت در دوره های فنی حرفه ای، یک راه مطمئن برای کسب درآمد عالی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..