تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ابراز تعجب آیت‌الله مکارم شیرازی از حجم زیاد اسناد علیه خودش در ساواک

روز سه‌شنبه در پیام تصویری به آیین رونمایی از ۲ جلد کتاب از فعالیت‌ها و مبارزات انقلابی خود به روایت اسناد ساواک، افزود: وقتی این کتاب‌ها را به من نشان دادند، از حجم این اسناد متعجب شدم و البته خاطرات فراوانی نیز برای بنده زنده شد.

این مرجع تقلید با ابراز تعجب از حجم زیاد اسناد ساواک علیه خود گفت: این اسناد نشان از تقید ساواک به تعقیب افرادی مانند بنده دارد.

او با تاکید بر اینکه انتشار این اسناد می‌تواند در درک بسیاری از مسائل و شرایط پیش از انقلاب کمک کند، افزود: برای فهم تاریخ گویای انقلاب باید این اسناد را با دقت مطالعه کرد.

این مرجع تقلید با تقدیر از وزارت اطلاعات برای جمع آوری و انتشار این اسناد ادامه داد: رونمایی از این ۲ جلد کتاب که مجموعه ای از اسناد ساواک است کار خوبی است که باید از زحمت‌های فراوان انجام شده برای آن باید تقدیر کرد.

آیت الله مکارم شیرازی ادامه داد: انتشار چنین کتاب‌هایی از اسناد ساواک درس آموز است و می‌توان بسیاری از مسائل انقلاب را در آنها به صورت شفاف دید.

 این کتاب و اسناد موجود در آن که مجموعه ای از اسناد محرمانه ساواک پیرامون فعالیت‌های آیت الله مکارم شیرازی از مراجع تقلید در پیش از پیروزی انقلاب اسلامی است به همت وزارت اطلاعات و مرکز بررسی اسناد تاریخی کشور جمع آوری و به چاپ رسیده‌است.

216216




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ابراز تعجب آیت‌الله مکارم شیرازی از حجم زیاد اسناد علیه خودش در ساواک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..