تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




الهام علی اف سالگرد پیروزی انقلاب را تبریک گفت

به گزارش سفارت ایران در باکو ، "علی اف" در این پیام خطاب به حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی - جشن ملی جمهوری اسلامی را از جانب خود و به نمایندگی از مردم جمهوری آذربایجان به دولت و ملت ایران صمیمانه تبریک گفت.

در بخشی از پیام رییس جمهوری آذربایجان آمده است: روابط دوجانبه جمهوری آذربایجان و ایران به ویژه در سالهای اخیر به صورت صعودی توسعه یافته و شکل جدیدی کسب کرده است. سفرهای متقابل متعدد ، اسناد امضا شده ، پروژه های مشترک اجرا شده از جمله فعالیت موفقیت آمیز کمیسیون مشترک دو کشور در روابط رو به گسترش ما نقش مهم ایفا می کند.

در پیام اصافه شد: با آزادسازی سرزمین های تاریخی جمهوری آذربایجان از اشغال، مرز دولتی جمهوری آذربایجان و ایران کاملا احیا شده است. بدون شک این شرایط جدید از نظر تقویت بیش از پیش روابط دوجانبه و توسعه همکاری های منطقه ای فرصت های بزرگی را نوید می دهد.

رییس جمهوری آذربایجان افزود :باور دارم مناسبات جمهوری آذربایجان و ایران که برپایه احترام متقابل و حسن همجواری استوار است ، مطابق با منافع دو کشور از این پس نیز توسعه خواهد یافت و به تقویت ثبات و امنیت در قفقاز جنوبی کمک خواهد کرد.

311311




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «الهام علی اف سالگرد پیروزی انقلاب را تبریک گفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..