تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یک ائتلاف جذاب برای انتخابات فدراسیون فوتبال؛ کریمی و بهاروند!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سرانجام لیست 69 نفره کاندیداهای انتخابات فدراسیون فوتبال اعلام شد و مهم‌ترین اتفاق این لیست رد شدن صلاحیت حیدر بهاروند، سرپرست فعلی فدراسیون فوتبال بود و جالب است که او حتی به این موضوع اعتراضی هم نکرده و گویا آن را پذیرفته است. از طرفی ظاهرا بحث رد صلاحیت عزیزی خادم از ابتدا شایعه بوده و او تنها نیاز به مجوزهای ارگان‌ای مسئول نیاز داشته است.

در این بین بهاروند علی رغم رد صلاحیت شدن صاحب بیشترین رای در انتخابات بود و از شانس‌های اصلی به شمار می‌آمد و با عزیزی خادم و قنبرزاده در یک تیم قرار داشتند که اکنون از این تیم سه نفره با توجه به رد شدن بهاروند و انصراف قنبرزاده فقط عزیزی خادم باقی مانده است. این گروه در زمان ثبت نام در مجموع 65 رای داشتند و حالا باید دید عزیزی خادم در انتخابات باقی خواهد ماند یا خیر. اگر او در انتخابات بماند شانس بالایی برای پیروزی خواهد داشت ولی پرسش مهم این است که اگر او به هر دلیلی انصراف دهد رای‌های حامی او به کجا خواهد رفت؟ بهاروند در مصاحبه‌های خود چند باری از حضور علی کریمی در انتخابات ابراز رضایت کرده بود و اعتقاد داشت فوتبال باید دست فوتبالی‌ها بیفتد و با توجه به این‌که چینش انتخابات به زعم خیلی‌ها به سود یکی دیگر از کاندیدها است که گفته می‌شود بعضی‌ها در وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال حامی او هستند و چینش معاونانش از حضور افراد سیاسی در تیمش خبر می‌دهد، بعید نیست که در صورت انصراف عزیزی خادم، بهاروند آرای او را به سمت علی کریمی ببرد که در این صورت معادلات انتخابات فدراسیون فوتبال کاملا تغییر خواهد کرد.

258 41 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یک ائتلاف جذاب برای انتخابات فدراسیون فوتبال؛ کریمی و بهاروند!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..