تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




Pad & Quill کیس چرمی برای ایرپ&am

Pad & Quill شرکتی محبوب در زمینه‌ی تولید لوازم جانبی است که به‌تازگی محصولات جدید خود را برای کاربران اپل معرفی کرده. براساس گزارش خبرگزاری 9to5Mac،‌ شرکت Pad & Quill کیس جدیدی با نام Little Brief برای هدفون توگوشی ایرپادز پرو (AirPods Pro) و کیس چرمی تمام‌اندازه‌ی جدیدی برای هدفون دورگوشی ایرپادز مکس (AirPods Max) معرفی کرده است. این کیس‌ها از هم‌اکنون برای پیش‌خرید دردسترس هستند و ماه آینده‌ی میلادی به بازار عرضه می‌شوند. 

کیس چرمی ایرپادز مکس Pad & Quill از زوایا و رنگ بندی

کیس جدید ایرپادز مکس که با نام کامل AirPods Max Leather Case from Pad & Quill شناخته می‌شود، جایگزینی برای کیس هوشمندی است که اپل ارائه می‌دهد. در کیس چرمی Pad & Quill از آرایه‌ی آهن‌ربای خاصی استفاده شده است تا این کیس بتواند همچون کیس هوشمند اپل از حالت کم‌مصرف ایرپادز مکس پشتیبانی کند. کیس چرمی یادشده فضای داخلی نایلونیِ تقسیم‌شده دارد و در دو رنگ قهو‌ه‌ای روشن و قهوه‌ای نسبتا تیره با قیمت ۱۲۹٫۹۵ دلار عرضه می‌شود. 

کیس چرمی ایرپادز پرو Pad & Quill از زوایای مختلف

Pad & Quill کیس جدیدی نیز برای ایرپادز پرو معرفی کرده است که با نام کامل Little Brief AirPods Pro Case شناخته می‌شود. این کیس به‌گونه‌ای طراحی شده است که شبیه کیف دستی مینیاتوری به‌نظر می‌رسد و همچون کیس ایرپادز مکس با چرم آمریکایی ساخته شده و کیسی دست‌دوز محسوب می‌شود.

کیس چرمی ایرپادز پرو آهن‌ربا دارد و از فناوری شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند و در بخش داخلی آن از چرم مخملی استفاده شده است. Little Brief AirPods Pro Case در رنگ‌بندی مشابه کیس چرمی ایرپادز مکس با قیمت ۴۹٫۹۵ دلار به بازار می‌آید. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «Pad & Quill کیس چرمی برای ایرپ&am»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..