تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمایت سومین فرد ثروتمند مکزیک از بیت کوین در توییتر

ریکاردو سالیناس پلیگو، رئیس هیئت‌مدیره‌ی شرکت خوشه‌ای Grupo Salinas و سومین فرد ثروتمند در کشور مکزیک، از بیت کوین (Bitcoin) حمایت کرده است. براساس گزارش خبرگزاری Cointelegraph، تخمین‌ها می‌گوید دارایی خالص ریکاردو سالیناس پلیگو تا ژانویه‌ی ۲۰۲۱ (دی و بهمن ۱۳۹۹) بیش از ۱۳ میلیارد دلار بوده است.

پلیگو در حرکتی غیرمنتظره، بخش بیوگرافی حساب کاربری خود در توییتر را اصلاح کرد تا هشتگ بیتکوین را به آن اضافه کند. کاربرانی در توییتر که اخبار رمزارز را دنبال می‌کنند و شماری از ۸۴۸٫۲ هزار فالور سالیناس در توییتر گفتند این تغییر را نخستین‌بار روز شنبه مشاهده کرده‌اند؛ یعنی روزی که قیمت بیت کوین نخستین‌بار در ۲۳ روز گذشته به بیش از ۴۰ هزار دلار رسیده بود. 

اکانت توییتر سومین فرد ثروتمند مکزیک ریکاردو سالیناس پلیگو

سالیناس در گفت‌و‌گو با رسانه‌ی Cointelegraph در ماه پایانی سال گذشته‌ی میلادی، گفته بود نخستین‌بار در سال ۲۰۱۳ بیش از ۲۰۰ دلار بیت کوین خریده و سپس در سال ۲۰۱۷ در دورانی که ارزش این رمزارز به‌طور محسوس و ناگهانی افزایش یافت و به کانال ۱۷ هزار دلار رسید، آن مقدار بیت کوین خریده‌‌شده را ‌فروخته است. سالیناس در آن مصاحبه اعلام کرد سرمایه‌گذاری در بیت کوین، بهترین سرمایه‌گذاری او در کل عمرش محسوب می‌شود.

اواخر سال گذشته، سالیناس گفت ۱۰ درصد از دارایی‌های نقدی او در قالب بیت کوین سرمایه‌گذاری شده و سایر این دارایی را به معادن فلزات گران‌بها اختصاص داده است. این میلیاردر ۶۵ ساله این میزان بیت کوین را پیش از افزایش ناگهانی قیمت این رمزارز خرید. قیمت بیت کوین در ماه پایانی سال گذشته و ماه نخست سال جاری میلادی چندین بار رکوردشکنی کرد تا مبلغ سرمایه‌گذاری‌شده‌ی جدید ریکاردو سالیناس پلیگو در بیت کوین بیش از دو برابر افزایش یابد. سالیناس می‌گوید حداقل پنج سال قصد ندارد دارایی‌های رمزارزی خود را بفروشد. 

مقاله‌های مرتبط:

سالیناس، تنها میلیاردی نیست که در چند وقت اخیر از شبکه‌های اجتماعی برای حمایت از بیت کوین استفاده می‌کند. ایلان ماسک، مدیرعامل اسپیس ایکس و تسلا، مدتی پیش هشتگ بیت کوین را به بخش بیوگرافی حساب توییتر خود اضافه کرد و باعث افزایش قیمت آن شد. ماسک به‌تازگی توییت‌هایی با محوریت دوج کوین منتشر کرده است؛ زیرا به‌تازگی معامله‌گران و سرمایه‌گذاران ردیت به‌شدت این رمزارز را در کانون توجه قرار داده‌اند. اتفاقات اخیر باعث شده است ارزش دوج کوین، تنها در ۳۰ روز ۶۰۰ درصد افزایش پیدا کند. 

گفتنی است که ساعاتی پیش، تسلا با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد بیش از ۱٫۵ میلیارد دلار در بیت کوین سرمایه‌گذاری کرده است و قصد دارد در آینده‌ای نزدیک امکان خرید خودروهایش را به‌شکل محدود با استفاده از بیت کوین فراهم کند. در پی سرمایه‌گذاری عظیم تسلا، قیمت بیت کوین در چند دقیقه رشدی انفجاری تجربه کرد تا قیمتش از مرز ۴۳ هزار دلار عبور و رکورد جدیدی ‌ثبت کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمایت سومین فرد ثروتمند مکزیک از بیت کوین در توییتر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..