تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عربستان مقابله جامعه جهانی علیه ایران را خواستار شد

به گزارش العربیه، او همچون گذشته بخشی از سخنان خود را به ایران اختصاص داد و با بیان اتهامات تکراری گفت که جامعه جهانی باید مقابل «اقدامات خلاف قانون و تهدیدات ایران» در منطقه منطقه بایستند و فعالیت هسته‌ای و موشکی ایران یک تهدید امنیتی برای منطقه به شمار می‌رود.

وزیر خارجه سعودی همچنین مدعی شد: «لازم است تا کشورهایی که در معرض بیشترین حجم تهدید ایران قرار دارند، در هر توافق پیش‌رو حضور داشته باشند.»

او در بخش دیگری از سخنانش به موضوع یمن پرداخت و ادعا کرد که ریاض به فکر منافع یمن است و از تفاهم گروههای یمنی و اجرای توافق ریاض میان دولت منصور هادی و گروه «المجلس الانتقالی الجنوبی» حمایت می‌کند.

«فیصل بن فرحان» سپس بدون اشاره به حملات جنگنده‌های سعودی به یمن و محاصره نزدیک به هفت ساله این کشور، حملات ارتش و انصارالله یمن به خاک عربستان را محکوم کرد و همانند گذشته مدعی شد که این حملات، غیر نظامیان را هدف قرار می‌دهد.

وزیر خارجه سعودی در ادامه به موضوع فلسطین پرداخت و گفت که این کشور همچنان به تشکیل کشور فلسطینی در مرزهای ۱۹۶۷ و به پایتختی قدس شرقی پایبند است و اقدامات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان را محکوم می‌کند.

او در پایان از کشورهای عربی خواست تا برای مقابله با تهدیدات، متحد و یکپارچه شوند و مدعی شد که دولت سعودی از حل و فصل سیاسی بحران‌ها حمایت می‌کند.

311311




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عربستان مقابله جامعه جهانی علیه ایران را خواستار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..