تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




الحاق ۴ فروند شناور کلاس خلیج فارس به ناوگان مرزبانی هرمزگان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سردار حسین اشتری فرمانده ناجا پیش ازظهر دوشنبه در این مراسم با تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی افزود: خداوند را شاکریم که در این ایام خجسته و مبارک شاهد الحاق تجهیزات به مرزبانی نیروی انتظامی هستیم و باید بگویم تحریم‌ها و فشارهایی که دولت‌های استکباری علیه ما داشتند به ما «خودکفایی» و «اتکا به ظرفیت‌های داخل» را آموخت.
فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: امروز شاهدیم که بیش از ۹۵ درصد از تجهیزات الحاقی به مرزبانی نیروی انتظامی، ساخت داخل و تولید بومی است و این بیانگر دانش و مهارت جوانان و متخصصان متعهد و انقلابی کشور است؛ روزگارانی شاهد بودیم که پایین‌ترین سطح از تجهیزات را به کشور وارد می‌کردند اما امروز با تکیه بر تجربه، دانش و مهارت ملی، نیازمندی‌های دفاعی، انتظامی و تجهیزاتی خود را در داخل تولید می‌کنیم.
سردار اشتری با اشاره به اهمیت مأموریت مرزبانان کشور خاطر نشان کرد: حراست از ۸ هزارو ۷۵۵ کیلومتر از مرزهای کشور را مرزبانان عهده دار هستند و با غیرت و اقتدار از وسعت و گستردگی مرزها صیانت می‌کنند، معتقدیم که پشتیبانی تجهیزاتی از مرزبانان می‌تواند علاوه بر افزایش تحرک باعث ارتقا ضریب امنیت کارکنان در اجرای مأموریت‌های مرزی شود.
عالی‌ترین مقام انتظامی کشور تاکید کرد: نیروی انتظامی حافظ جان، مال، ناموس و امنیت مردم است و بحمداله توانسته از نقطه صفر مرزی تا مرکز کشور، در تمام جاده‌ها، شهرها، روستاها و … حضوری مقتدرانه و هوشیارانه داشته باشد؛ امروز پلیس در کنار مردم و برای آنان در حال خدمت و ایفای نقش است و این مهم را با رویکرد اقتدار توأم با مهربانی دارد.
وی بیان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری «مدظله العالی»، مردم عزیز قدردان کارکنان خدوم و زحمتکش نیروی انتظامی هستند و اقتدار توأم با مهربانی را در سبزپوشان ناجا مشاهده می‌کنند.
سردار اشتری با بیان اینکه خداوند متعال را شاکریم که خدمتگزار مردم ولایی، انقلابی وشهید پرور هستیم، اظهار داشت: دشمن بداند که هر چقدر فشارها بر ملت ایران اسلامی بیشتر شود، این ملت؛ مصمم‌تر، با اراده تر، قوی‌تر و با انگیزه تر حرکت رو به پیشرفت و ترقی را با شتاب ادامه می‌دهد.
فرمانده نیروی انتظامی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: امروز در آستانه چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی شاهد بالندگی و اقتدار ایران اسلامی و ملت هستیم و این در حالی است که دشمنانی که به دنبال اهداف شومی بودند خود امروز چه سرنوشت و جایگاهی مفلوکی دارند.
عالی‌ترین مقام انتظامی کشور تصریح کرد: امروز تمام آزادیخواهان جهان با تاسی از شهدای انقلاب و دفاع مقدس، مقاومت در برابر استبداد را در پیش گرفته و شاهدیم که روحیه ولایی، جهادی و انقلابی ملت ایران اسلامی، در منطقه و در میان آزادیخواهان جهان الگو و منش شده و به برکت هدایت‌های داهیانه امام (ره) و خلف صالح ایشان، مقام معظم رهبری «مدظله العالی»، انقلاب اسلامی ما به فراتر از مرزهای کشور صادر شده است.
وی افزود: ان شاء الله روند رشد، ترقی و پیشرفت ایران اسلامی را در چله دوم انقلاب اسلامی شاهد باشیم و قطعاً رشد، شکوفایی و بالندگی از آن ملت ایران اسلامی و نیروهای مسلح خواهد بود.
سردار اشتری در ادامه عنوان کرد: بنده از آحاد کارکنان خدوم و ایثارگر ناجا به پاس همه مجاهدت‌های شبانه روزی قدردانی می‌کنم؛ از همه مرزبانان شجاع، انقلابی و مقتدر که در مرزهای کشور شبانه روز خواب را بر چشمان خود حرام می‌کنند تا از مرزها دفاع کنند، تشکر می‌کنم.
همچنین سردار "حسین دهکی" در حاشیه این مراسم ضمن گفتگو با خبرنگار ما گفت: دریابانی باید در آب‌های سرزمینی کشور عزیزمان، برای تأمین امنیت مطلوب و پایدار، حضوری مقتدر و توانمند داشته باشد و به این منظور، نیازمند شناور، تجهیزات و امکانات مناسب هستیم.
وی با بیان اینکه آموزش در همه سطوح لازمه اجرای مأموریت هاست، تصریح کرد: در خصوص به کارگیری حداکثری از شناورها جدیدلازم است دوره‌های آموزشی تعریف شده و بهنگام برگزار تا با دانش افزایی مناسب توان بهره وری از امکانات موجود را افزایش دهیم.
فرمانده مرزبانی هرمزگان در خاتمه تصریح کرد: هرچقدر ما قبل از ماموریت‌های محوله تجهیزات را آماده بکار و به نحو احسن نگهداری کنیم در حین اجرای عملیات و ماموریت‌ها با مشکل و نقصی مواجه نخواهیم شد.
گفتنی است، در این مراسم با فرمان "یا زهرا"ی فرمانده نیروی انتظامی الحاق شناورهای حیدر، تندرو خلیج فارس، نفر بر زرهی رخش و … نیز انجام شد.
شایان ذکر است در مراسم امروز در مجموع شاهد الحاق بیش از ۳۰۰ دستگاه تجهیزات خودرویی، شناوری و دریایی به فرماندهی مرزبانی نیروی انتظامی بودیم.

48




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «الحاق ۴ فروند شناور کلاس خلیج فارس به ناوگان مرزبانی هرمزگان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..