تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دومین نشست کارگروه استانی هماهنگی، حمایت و توسعه محتوا و خدمات فرهنگی فضای مجازی چهارمحال وبختیاری برگزار شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از روابط عمومی فرهنگ وارشاد اسلامی استان،  ابراهیم شریفی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ضمن اظهار این مطلب با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص اهمیت فضای مجازی گفت: در شرایط کنونی که هجمه های منفی فضای مجازی تمام اعضای خانواده ها را تهدید می کند، هم افزایی توسعه ظرفیت های استانی برای گسترش و تعمیق محتوا با اهداف گسترش و ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی در فضای مجازی، پیشگیری از بروز یا گسترش آسیب های اجتماعی و بهبود نظم و ارتباطات اجتماعی را از اولویت های این کارگروه معرفی نمود.
وی در ادامه به پررنگ نمودن فضایل اخلاقی در فضای مجازی و تولید محتوا تأکید کرد.
شریفی افزود :در دستورالعمل کارگروه  بر لزوم هم افزایی و توسعه ظرفیت‌های استانی برای گسترش و توسعه و تعمیق محتوا و خدمات فرهنگی و هنری ایرانی اسلامیِ سالم، مفید و ایمن در فضای مجازی تاکید شده است.
وی افزود: حفظ و ترویج خرده فرهنگ‌ها و آداب و رسوم بومی و منطقه‌ای، گسترش سبک زندگی اسلامی ایرانی در فضای مجازی، پیشگیری از بروز یا گسترش آسیب‌های اجتماعی، رشد مصرف کالاهای ایرانی اسلامی در فضای مجازی و تقویت بنیان خانواده و بهبود نظم و ارتباطات اجتماعی، ماموریت‌ها و اهداف این دستور العمل را شامل می‌شوند.
یزدان یگانگی دبیراجرایی پویش  نیز در این جلسه ضمن تبیین فراخوان پویش تولید محتوا در خصوص موضوعات "طلاق ،خشونت ، پیشگیری از اعتیاد و آسیب های اجتماعی " بر  نقش مؤثر فضای مجازی بر شکل گیری هویت فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی افراد جامعه بر ایجاد اتاق فکر تخصصی در حوزه فضای مجازی  نیز تأکید کرد.
سید حسین نژاد حسینی معاون فرهنگی رسانه ای اداره کل  فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز گفت : بسترسازی و برنامه‌ریزی در جهت گسترش کسب و کارهای نوین استان در فضای مجازی، فرهنگ‌سازی و ارتقاء سواد فضای مجازی با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی استان، گسترش کمی و کیفی محتوا و خدمات فرهنگی در فضای مجازی استان و تسهیل در ایجاد مراکز شتاب‌دهنده فرهنگی دیجیتال و فعال سازی تشکل‌ها و اتحادیه فعالان فضای مجازی از مهمترین وظایف کارگروه برای نیل به اهداف ذکر شده است.
وی افزود : نکته‌ای که باید به آن توجه داشت، استفاده از ظرفیت‌های دولتی، مردمی و خصوصی استان در راستای اجرای این طرح است که اعضای کارگروه باید به خوبی مد نظر قرار دهند.
در ادامه این جلسه، معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اشاره به اهمیت بهسازی فضای مجازی در استان ها  ، گفت: ریاست این کارگروه در استان ها به مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیری آن به معاونین فرهنگی این ادارات کل واگذار گردیده و ما در دبیرخانه استانی کارگروه در استان چهارمحال و بختیاری  به دنبال استفاده از تمام ظرفیت و توانمندی استان برای تحقق اهداف طرح هستیم.
گفتنی است ،دومین  نشست کارگروه استانی هماهنگی، حمایت و توسعه محتوا و خدمات فرهنگی فضای مجازی استان به ریاست مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و با حضور اعضا در مجتمع فرهنگی هنری غدیر شهرکردبرگزار شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دومین نشست کارگروه استانی هماهنگی، حمایت و توسعه محتوا و خدمات فرهنگی فضای مجازی چهارمحال وبختیاری برگزار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..