تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تولد نگار عابدی تا نیروانا دختر مهراب قاسم خانی و برند فرزاد فرزین

بازیگر سریال بیگانه ای با من است که در نقش سمیه در این سریال هنرنمایی کرده است در ۱۸ بهمن ماه سال ۴۹ در اهواز متولد شده و اکنون یکی از چهره های مطرح تئاتر سینما و تلویزیون می باشد. در ادامه دلنوشته تولد نگار عابدی را در نیک صالحی مشاهده کنید.

تولد نگار عابدی

نگار عابدی در روز ۱۸ بهمن ۱۳۴۹ در اهواز به دنیا آمده است و لیسانس رشته تئاتر از دانشکده هنر و معماری و دانشجوی انصرافی رشته زبان انگلیسی است. وی سال ها قبل با هدایت هاشمی ازدواج کرد و حاصل این ازدواج دختری به نام اما بود و در نهایت از هم جدا شدند.

در سری عکس های جدید اینستاگرام بازیگران تصاویری از نگار عابدی , آناهیتا همتی , سانیا سالاری , مهراب قاسم خانی , فرزاد فرزین , لیلا بلوکات , بهاره کیان افشار , صبا راد , مونا کرمی , سینا مهراد , سیما تیرانداز , سحر قریشی , آنا نعمتی , کاوه سماک باشی , میلاد کی مرام , محمد بحرانی , سحر دولتشاهی , آزیتا حاجیان , امیر آقایی و در ادامه با ما همراه شوید تا تصاویر زیبای اینستاگرام بازیگران را ببینید.

نگار عابدی : در این غروب زادروزم، به یاد سرخی خونهای سرد شده و نفسهای خاموش شده ، با سرخی آسمان پیمان می بندم ، که به یاد آن جان های نازنین بربادرفته، و به نام زندگی، با آرزوی آرزوهایشان عاشقانه زندگی‌کنم، و اینگونه ، یادشان را تا ابد در قلبم زنده نگاه دارم.

پی نوشت: به پاس ابراز مهر سرشارتان ، بابت روز تولدم ، این نگاره زیبا را که کار دوست خوبم محمد کریمی است با شما به اشتراک گذاشتم ❤️????????

تولد نگار عابدی تولد نگار عابدیتولد نگار عابدی تولد نگار عابدی تولد نگار عابدینگار عابدی در ادامه جدیدترین پست های اینستاگرام سایر بازیگران را ببینید

آناهیتا همتی :منم که محکوم جنگ تن به تنم

تنها در من

صدای اره ی نوک تیز شب پره ها

تنها در من

سکوت غم انگیز مقبره ها

تنها، تنها، تنها

پهلو به پهلوی خودت

تنها تو و خاطرات روزهای شکسته

خسته

تنها تو

تنها من

آناهیتا همتی آناهیتا همتیآناهیتا همتی

سانیا سالاری :همیشه در انتظار این سفر بودم …..هرمز شگفت انگیز

سانیا سالاری سانیا سالاریسانیا سالاری

مهراب قاسم خانی : قربون اون نیشت برم که بیست و سه ساله همینجوری بازه. تولدت مبارک قشنگ بابا ❤️❤️

پ.ن: بله ما رسممونه که شب تولد دخترمون با فست فود تزئینشون میکنیم.

مهراب قاسم خانی مهراب قاسم خانیمهراب قاسم خانی

فرزاد فرزین : ‏‎خوشحالم که با همکاری کامران بختیاری عزیز و‌ گروه کمرون زیگزال برند فرزادفرزین «F2» را افتتاح و به تولید رساندیم .

فرزاد فرزین فرزاد فرزینفرزاد فرزین

لیلا بلوکات :دنیا دچار دردسر شده

و فقط هم دو راه حل موجود است:

آنقدر بخندیم تا منفجر شویم،

یا فقط منفجر شویم!

???? کتاب:مردی با کبوتر ✍???? اثر: #رومن_گاری

لیلا بلوکات لیلا بلوکاتلیلا بلوکات

بهاره کیان افشار : شاید وقتی دیگر…

بهاره کیان افشار بهاره کیان افشاربهاره کیان افشار صبا راد در ترکیه

صبا راد : من به تو می گویم که قوی باشی و می دانم که گاهی کلمات، واقعا معجزه می کنند. من روزهای سخت زیادی دیده ام، رنج های زیادی کشیده ام و اندوه زیادی را به جانم، خریده ام. من تا انتهای دردهای زیادی رفته ام، زخم های زیادی را به جان لمس کرده و پایان اندوه های زیادی را به چشم، دیده ام.

من به تو می گویم که قوی باشی چون دیده ام که تمام مسیرهای درد، به مقصدهای خوبی می رسند و هیچ مسیری خالی از امّید نیست. که هیچ شبی بدون ماه و هیچ ماهی، بدون خورشید نیست.
من به تو می گویم که قوی باش و ایمان دارم که گاهی کلمات، واقعا معجزه می کنند… نرگس صرافیان طوفان

تولد نگار عابدی تا نیروانا دختر مهراب قاسم خانی و برند فرزاد فرزین تولد نگار عابدی تا نیروانا دختر مهراب قاسم خانی و برند فرزاد فرزینصبا راد

مونا کرمی : سرگیجه رفته است زمین ، من که جای خود!

مونا کرمی مونا کرمیمونا کرمی

سینا مهراد : ❤️ عکس پیام ایرایی

سینا مهراد سینا مهرادسینا مهراد

سیما تیرانداز : #شروع پروژه دودکش..بهمن ۱۳۹۹

سیما تیرانداز سیما تیراندازسیما تیرانداز

سحر قریشی : نور #????#♾

سحر قریشی سحر قریشیسحر قریشی

آنا نعمتی : در گذر ِ ، فراز و‌ نشیب و پیچ و تاب زندگی ، در زمان گم شدم ، رها و عاری از خشم و کینه و حسد ، به دور از تآیٔید شدن های پوچ و تو خالی ، فرار از دیده شدن های بی هویت ، در جایٔی که هویت ها گم شده …

در لحظه ای که ایستادم ، گمشده در در این دالان های تاریک و خاکستری ، از خودم پرسیدم ! به کجا چنین شتابان ؟ برای چه ؟
بایستیم ، بنگریم ، همه چی همین جاست . هر آنچه که بخواهی

آنا نعمتی آنا نعمتیآنا نعمتی

کاوه سماک باشی : سریال دادِستان

کاوه سماک باشی کاوه سماک باشیکاوه سماک باشی میلاد کی مرام در سریال سیاوش

میلاد کی مرام : سیاوش ✨

میلاد کی مرام میلاد کی مراممیلاد کی مرام

محمد بحرانی :سلام رفقا.بعد از تقریبا بیست روز ، امروز تست کرونای من منفی شد.از همه ی دوستانی که احوالپرس من بودن و با محبت و نگرانی پیگیر اوضاع بودن با همه ی وجودم تشکر می کنم.اتفاقات خیلی تلخی در این چند روز افتاد.

برای خانواده ی مهرداد و علی عزیز آرزوی صبر می کنم و شادی و آرامش روحشون رو از پروردگار زنده طلب می کنم.از ته دلم امیدوارم که بلا از همه ی شما دور باشه…

تولد نگار عابدی تا نیروانا دختر مهراب قاسم خانی و برند فرزاد فرزین تولد نگار عابدی تا نیروانا دختر مهراب قاسم خانی و برند فرزاد فرزینمحمد بحرانی

سحر دولتشاهی در جشنواره فیلم فجر

سحر دولتشاهی سحر دولتشاهیسحر دولتشاهی

آزیتا حاجیان در جشنواره فیلم فجر

آزیتا حاجیان آزیتا حاجیانآزیتا حاجیان

امیر آقایی : حماقت بزرگی ست که آدمی برای برنده شدن در بیرون،در درون ببازد #آرتور_شوپنهاور

امیر آقایی امیر آقاییامیر آقایی

گردآوری گروه تصویری نیک صالحی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تولد نگار عابدی تا نیروانا دختر مهراب قاسم خانی و برند فرزاد فرزین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..