تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعطای نشان کاندیداتوری شهر دوستدار کودک یونیسف به اصفهان

به گزارش خبرآنلاین از اصفهان، قدرت الله نوروزی در آیین اعطای نشان کاندیداتوری شهر دوستدار کودک یونیسف به اصفهان ضمن تبریک ایام دهه فجر و میلاد حضرت زهرا(س) اظهار داشت: اصفهان توانست در این مقطع، «دیپلماسی عمومی» را در بین شهرهای کشور ایفا کند که مایه خرسندی است.

وی با بیان اینکه «اصفهان؛ شهر دوستدار کودک» حرکت بزرگی است که از مدت ها قبل آغاز شده است، بیان داشت: اعطای نشان کاندیداتوری شهر دوستدار کودک به اصفهان افتخار مهمی است.

شهردار کلانشهر اصفهان با بیان اینکه در سال ۱۹۸۹ کنوانسیون حقوق کودک در سازمان ملل به تصویب رسید، گفت: ایران در سال ۱۳۷۲ به این کنوانسیون پیوست و این در حالی است که آمریکا هنوز به این کنوانسیون ملحق نشده است.

وی با اشاره به اینکه سه هزار شهر در دنیا با موضوع دوستدار کودک مرتبط هستند، تصریح کرد: اهمیت کاندیداتوری شهر دوستدار کودک برای اصفهان می تواند به عنوان الگویی برای کل کشور مطرح شود.

گام مهم شهرداری در توسعه شهر دوستدار کودک

نوروزی به وظیفه دولت‌ها در توسعه دوستداری در شهرها اشاره کرد که چند سالی است به شهرداری ها واگذار شده است و ادامه داد: طبق کنوانسیون حقوق کودک، از بدو تولد تا ۱۸ سالگی  به عنوان مرحله کودکی تعریف می کنند.

وی با اشاره به اینکه کودک شهر دوستدار کودک باید نه براساس ایده انسان محوری بلکه حیات محوری رشد یابد، افزود: شهری دوستدار کودک است که در آن کودک احساس امنیت کند، با احساس مسئولیت رشد یابد و در فرایند توسعه پایدار نه به عنوان «موضوع» بلکه در قالب «کارگزار» ایفای نقش کند.

شهردار کلانشهر اصفهان با اشاره به اینکه کودک شهری را دوست دارد که در آن امنیت داشته باشد، گفت: اصفهان شهر دوستدار کودک خواهد شد تا کودکان در محیطی با آرامش و آسایش در طول کودکی بدون دغدغه زیست کنند و در این فرایند سرمایه ای برای توسعه پایدار پدیدار شود.

چهاردمین خواهرخوانده اصفهان در راه است

وی با توسعه شهرهای خواهرخوانده اصفهان گفت: چهاردمین شهر خواهر خوانده اصفهان هم به زودی محقق می شود این در حالی است که سرآغاز گفتمان «شهروند دیپلمات» در اصفهان رقم خورد و امیدواریم با اعطای نشان شهر دوستدار کودک توسط یونیسف به اصفهان، کودکان در فضای ایمن و آرامی کودکی کنند.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعطای نشان کاندیداتوری شهر دوستدار کودک یونیسف به اصفهان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..