تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روشنایی شبانه به بزرگراه‌ها و بوستان‌های پایتخت بازگشت

حسین صبوری با قدردانی از همکاری موثر و صبر و همراهی مردم پایتخت، از بازگشت روشنایی شبانه به تمامی معابر و بوستان‌های پایتخت خبر داد و گفت: با روند تغییر مصرف انرژی در حوزه تهران بزرگ، منجر به کاهش محدودیت‌های پیش آمده در تامین انرژی این کلان شهر شده است.

وی افزود: بر همین اساس از آغاز غروب خورشید روز دوشنبه ۱۳ بهمن ماه، تمامی معابر بزرگراهی و بوستان‌های پایتخت که پیش از این به دلیل محدودیت‌های بخش تولید، از مدار مصرف خارج شده و یا مشمول تعدیل روشنایی شده بودند، همچون گذشته روشن خواهند شد.

طبق اعلام وزارت نیرو، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ  ضمن عذرخواهی از مشکلاتی که ممکن است در زمان اجرای طرح مزبور برای برخی از ساکنان پایتخت پیش آمده باشد از استانداری تهران، فرمانداری تهران و شمیرانات، شهرداری تهران، نیروی انتظامی و پلیس راهور به دلیل همراهی در اجرای این طرح و کمک به جلوگیری از خاموشی چراغ منازل هموطنان تهرانی، قدردانی کرد و از مشترکان برق پایتخت خواست تا با تداوم همکاری خود در مدیریت مصرف انرژی به حفظ شرایط پایدار به دست آمده کمک کنند.

47231




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روشنایی شبانه به بزرگراه‌ها و بوستان‌های پایتخت بازگشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..