تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مجتمع فنی تهران پایتخت؛ آموزشگاه‌های تعمیرات موبایل

مجتمع فنی تهران پایتخت با سال‌ها سابقه درخشان در زمینه آموزش تعمیرات موبایل و برد الکترونیک، دوره‌های تخصصی در رشته‌های مختلف را با استفاده از به‌روزترین متدهای آموزشی و با هدف کارآفرینی و آموزش مهارت‌های کوتاه‌مدت برگزار می‌کند و مهارت کارآموزان را آماده‌ی حضور در بازار کار می‌کند.

آموزش تضمینی زیر نظر اساتید مجرب و تعمیرکاران حرفه‌ای و پشتیبانی آموزشی ‌رایگان

کمتر آموزشگاهی یافت می‌شود که در آن تعمیر گوشی موبایل انواع برند معروف آموزش داده شود؛ آن‌هم با پیشرفته‌ترین ابزارها. ما مفتخریم به اطلاع برسانیم که بزرگ‌ترین در خاورمیانه هستیم. مدرک معتبر آموزشگاه برتر به کارآموزان این اطمینان خاطر را می‌دهد که خودکفا و خوداشتغال باشند. پس وقت را هدر ندهید و در دوره‌های آموزش تعمیرات موبایل ما شرکت کنید و تجربه‌ای متفاوت را احساس کنید.

دوره تعمیرات بردهای الکترونیکی آموزشگاه تهران پایتخت شامل الکترونیک پایه (شناخت کلیه قطعات روی بردها، انواع مقاومت‌ها، خازن‌ها، سلف، دیود، ترانزیستور و …) تست قطعات، کار با دستگاه‌های سنجش الکترونیکی، عیب‌یابی و تعمیر انواع بردها است و در آن، کارآموزان توانایی مهارت تعمیر بردهای الکترونیکی و نحوه تحلیل مدارهای الکترونیکی و اصول تعمیرات را به‌خوبی می‌آموزند.

بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل در ایران کدام است؟

همان‌طور که اشاره شد، بهترین آموزشگاه برای گذراندن دوره‌های تعمیرات موبایل آموزشگاهی است که زیر نظر اساتید باتجربه و متخصص، به‌صورت کاملا عملی و تخصصی، در کارگاه‌های مجهز دوره تعمیرات موبایل را برگزار کند و در پایان مدرک معتبر و رسمی فنی حرفه‌ای ارائه بدهد.

با بررسی‌های نظرات در مورد آموزشگاه تعمیرات موبایل و بررسی آموزشگاه‌های فنی در این حوزه، به این نتیجه رسیدیم که آموزشگاه تهران پایتخت یکی از بهترین آموزشگاه‌های تعمیرات موبایل در تهران و ایران است که به‌صورت کاملا تخصصی دوره‌های تعمیرات موبایل را برگزار می‌کند.

تهران پایتخت

برخی از ویژگی‌های دوره تعمیرات موبایل آموزشگاه تهران پایتخت اولین مرکز فوق تخصص آموزش، تعمیرات موبایل، گارانتی و واردکننده تجهیزات و قطعات در سطح کشور آموزش در مجهزترین کارگاه تعمیرات موبایل داشتن بیش از ۱۵ کارگاه تخصصی اعطاء گواهینامه بین‌المللی معتبر در پایان دوره (به‌صورت فارسی و انگلیسی برای اولین‌بار در سطح کشور) آموزش زیر نظر باسابقه‌ترین و حرفه‌ای‌ترین تعمیرکاران تأییدشده در پایتخت تأمین قطعات و تجهیزات مورد نیاز کارآموزان محدود نبودن مدت‌زمان دوره (پایان دوره = تأیید کلیه سرفصل‌های ارائه‌شده از آموزشگاه توسط خود کارآموز) تعیین ساعات آموزش توسط خود کارآموز (حتی در ایام تعطیل) ۵ سال پشتیبانی فنی به‌صورت کاملا رایگان همراه‌با صدور کارت عضویت دریافت شهریه به‌صورت اقساط سؤالات متداول کارآموزان

- آیا تجهیزات در کلاس موجود است یا کارآموز باید با خودش تجهیزات داشته باشد؟

- پاسخ : تمامی تجهیزاتی که کارآموزان نیاز دارند به‌صورت ست کامل و به‌صورت جداگانه در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد تا بتوانند به‌صورت عملی به‌صورت انفرادی کار کنند.

- برای کارآموزان شهرستانی خوابگاه موجود است؟ و اینکه پک تعمیرات سخت‌افزار و نرم‌افزار با هم است؟

- پاسخ : بله خوابگاه نزدیک آموزشگاه موجود است، بله دوره نرم‌افزار و سخت‌افزار با هم برگزار میشه.

- برای شرکت در کلاس ها نیاز به اطلاعات اولیه و پیش‌نیاز است؟

پاسخ: احتیاج به پیش‌ نیاز یا آموزش خاصی نیست، آموزشگاه از پایه تمام موارد را آموزش خواهد داد؛ از ۰ تا ۱۰۰ و تحصیلات خاصی نیاز نیست و با هر میزان تحصیلات می‌توانید در این رشته‌ها آموزش ببینید و صاحب کسب‌و‌کار شوید.

دوره‌های بالا که به آن‌ها اشاره شد، تنها دوره‌های موجود در آموزشگاه  تهران پایتخت نیستند. این آموزشگاه دارای مجموعه کاملی از دوره‌های مرتبط با رشته برق و الکترونیک است و همان‌طور که در بالا ذکر شد، دوره‌های بالا از مهم‌ترین دوره‌های این آموزشگاه به شمار می‌روند.

آموزش تعمیرات پکیج

آموزش نصب وتعمیر پکیج و کولر گازی، دوره‌های تخصصی در رشته‌های مختلف را با استفاده از به‌روزترین روش آموزشی و با هدف کارآفرینی و آموزش مهارت‌های کوتاه‌مدت کارآموزان، برگزار و مهارت‌آموزان را آماده‌ی حضور در بازار کار می‌کند.

آموزش تخصصی حسابداری

مجتمع فنی تهران پایتخت، یکی از بهترین و قدیمی‌ترین آموزشگاه های حسابداری با بیست و یک سال سابقه درخشان در زمینه آموزش حسابداری است.

به گزارش ایسنا و بنا بر اعلام مجتمع فنی تهران پایتخت، یکی از مهم‌ترین معیارها در آموزش مناسب، انتخاب یک آموزشگاه در سطح خیلی خوب است که کار آموز را در رسیدن به هدفش که یادگیری جهت انجام امور حسابداری و ورود به بازار کار است، سوق دهد.

به همین دلیل باید بدانیم یک آموزشگاه خوب در رشته حسابداری دارای چه فاکتورهایی است که آن را نسبت به آموزشگاه های دیگر متمایز می‌کند. بنابراین می‌خواهیم فاکتورهایی را برای انتخاب بهتر و مطمئن‌تر بیان کنیم که تا حدودی تصمیم‌گیری را برای شما راحت‌تر می‌کنند.

آموزش تعمیرات ECU

ثبت نام و حضور در کلاس‌های تهران پایتخت می‌توانید تعمیرات انواع ایسیوهای ایرانی و خارجی را از صفر تا صد و همچنین آموزش کار با دستگاه دیاگ و برنامه‌ریزی و رفع خطا در ایسیو  را در کارگاه به‌صورت کاملا عملی یاد بگیرید و از پشتیبانی اساتید مجرب برخوردار باشید.

آموزش برق ساختمانی درجه ۱ و ۲

شما می‌توانید با شرکت در دوره‌های آموزشی برق ساختمان مجتمع فنی تهران پایتخت، صفر تا صد عملیات برق‌کشی ساختمان را زیر نظر اساتید مجرب فرابگیرید.

همه ما می‌دانیم که برای اجرای طرح‌هایی نظیر کارهای ساختمانی باید قبل از هر چیزی نقشه‌ای جامع و کامل از آن طرح را تهیه کنیم. پس ابتدایی‌ترین کاری که در اجرای برق ساختمان انجام می‌دهیم، کشیدن نقشه ساختمانی است که محتویات داخل این نقشه شامل: سیستم‌های روشنایی ساختمان، سوکت‌ها و پریزهای برق ساختمان، آیفون تصویری و سیستم‌های صوتی ساختمان، محل قرارگیری آنتن مرکزی، برق اضطراری، اطفاء حریق، موتورخانه، پکیج و …

در مرحله بعدی باید طبق نقشه کشیده شده، طرح را اجرا کرد و روی کار آورد، شیار زدن مسیر لوله‌ها توسط شابلون و دستگاه شیار زن، نصب و جایگذاری قوطی کلیدها روی دیوار و تراز کردن دقیق آن‌ها،  نصب جعبه‌فیوز و تراز کردن آن که از قبل در نقشه مشخص شده است، نصب جعبه آنتن و تلفن و ماهواره و تراز کردن آن و مواردی دیگر باید اجرا شوند. هنرجویان پس از گذراندن این دوره می‌توانند با تجربه‌ای عالی وارد بازار کار شوند و درآمد خود را آغاز کنند.

تهران پایتخت

آموزش تعمیرات لپ تاپ

مجتمع فنی تهران پایتخت با دو شعبه فعال در تهران، از پرافتخارترین کارآفرینان حوزه فنی حرفه‌ای است که با سال‌ها سابقه درخشان در زمینه آموزش تخصصی تعمیرات لپ‌تاپ و دوره‌های تخصصی در رشته‌های مختلف را با استفاده از به‌روزترین روش آموزشی و با هدف کارآفرینی و آموزش مهارت‌های کوتاه‌مدت کارآموزان، برگزار و مهارت آموزان را آماده‌ی حضور در بازار کار تعمیرات لپ‌تاپمی‌کند.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی در تمامی زمینه به‌خصوص در زمینه IT که تمامی امور اداری، تجاری با اینترنت صورت می‌گیرد و با توجه به اینکه جهت توسعه و رشد، در دنیای مجازی نیاز به لپ‌تاپ و کامپیوتر و تبلت بیش‌ازپیش شده است و با درنظرگرفتن این موضوع که قیمت خرید کامپیوتر و لپ تاپ بسیار بالا است،  نیاز به آموزش تعمیرات لپ تاپ و نگه‌داری سیستم‌ها هم خود یک حرفه تخصصی است که بازار کار قابل توجهی دارد و شغل پردرآمدی برای مهارت‌آموزان ایجاد می‌کند. به همین دلیل این آموزشگاه برآن شد که جهت ارائه خدمات آموزشی به کارآموزان با بهره‌گیری از اساتید مجرب و تعمیرکاران حرفه‌ای به این مهم بپردازد.

مجتمع فنی تهران پایتخت امکانات خوابگاه را برای کارآموزانی که مایل به شرکت در دوره‌ها هستند تدارک دیده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره‌های این آموزشگاه می‌توانید به وب‌سایت آموزشگاه به آدرس tehranpaytakht.com مراجعه کنید.

تلفن تماس شعبه انقلاب: ۰۹۱۲۵۰۷۹۰۲۹ - ۰۲۱۶۶۱۲۳۸۷۸

تلفن تماس شعبه رسالت: ۰۲۱۷۷۲۴۱۲۴۰ - ۰۹۱۲۲۰۰۶۵۷۸




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مجتمع فنی تهران پایتخت؛ آموزشگاه‌های تعمیرات موبایل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..