تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرماندار آبادان فرا رسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را تبریک گفت

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از آبادان، سید زین العابدین موسوی در این پیام ضمن گرامیداشت آغاز دهه مبارک فجر و سالروز ورود تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران به میهن در دوازدهم بهمن ماه سال ۱۳۵۷ و متعاقب آن پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن همان سال، از برپایی حکومت مردم سالاری دینی به عنوان اصلی ترین آرمان‌ این انقلاب نام برد.

وی اظهار کرد: تقارن این ایام مبارک با ولادت فرخنده حضرت فاطمه زهرا( س) و روز مادر جای هزاران تبریک و تهنیت به مادران و بانوان شیردل و غیور ایران دارد.

 وی با بیان اینکه ورود تاریخی امام خمینی (ره) آغازگر قطع وابستگی ما به استکبار جهانی بود، افزود: شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی سرلوجه انقلاب بود که به عنوان یکی از ماندگارترین اهداف، مورد توجه کشورهای مظلوم و ستمدیده جهان قرار گرفت و همه ستمدیدگان در مسیر آزادی خواهی و ظلم ستیزی آن را الگو قرار می‌دهند.

فرماندار ویژه شهرستان آبادان تصریح کرد: به طور قطع بایستی پاسدار ارزش‌های والای این انقلاب ۴۲ ساله باشیم.

موسوی، یادآور شد: جا دارد یوم الله ۱۲ بهمن سالروز ورود تاریخی امام(ره) به ایران و ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را به ساحت مقدس حضرت ولیعصر(ع)، رهبر معظم انقلاب و تمام مردم غیور و ولایتمدار آبادان تبریک و تهنیت عرض کنم.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرماندار آبادان فرا رسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را تبریک گفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..