تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اولین دوره مسابقات رالی خانواده در بندرعباس برگزار شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، وحید محمدزاده هدف از برگزاری این مسابقه را بهینه‌سازی ورزش اتومبیلرانی در سطح استان بین کارگران و عموم همشهریان عزیز هرمزگانی عنوان کرد و اظهار داشت: این دوره از مسابقات با ۴۰ ورزشکار شرکت کننده در طول مسیر ۷۸ کیلومتری با ۸ چک پوینت برگزار شد.
وی افزود: مقام اول این دوره را مجتبی رفیعی و خانم راحیل نجار (راننده و نقشه خوان)، مقام دوم را آقای مجتبی کریمی و سرکار خانم شراره کریمی از تیم فولاد هرمزگان کسب کردند و مقام سوم مسابقه نیز به محمد امین پاشنا و آقای نوید پاشنا رسید.
دبیر این هیات همچنین از تلاش‌های ساسان اوجانی رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی کارگری هرمزگان، آرمان شکرگزار نائب رئیس هیات و حسین روحی از چهره‌های پیشکسوت اتومبیل‌رانی جنوب کشور و بخصوص از همراهی پلیس راه هرمزگان تجلیل و تقدیر کرد.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اولین دوره مسابقات رالی خانواده در بندرعباس برگزار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..