تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهسازی و زیباسازی اماکن تفریحی کیش و استانداردسازی خدمات گردشگری

به گزارش خبرآنلاین از کیش، در جلسه شورای معاونان و مدیران سازمان منطقه آزاد کیش  که در سالن اجتماعات این سازمان برگزارشد،غلامحسین مظفری با اشاره به اینکه باید تلاش کرد تا خدمات گردشگری کیش به سطح استانداردهای بین المللی برسد بر ضرورت بهسازی برخی اماکن تفریحی درسواحل کیش تاکید کرد و گفت: شرکت عمران ،آب وخدمات و موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش که زیباسازی فضای شهری و نظارت بر عملکرد کلوپ های تفریحات دریایی را بر عهده دارند باید برای بهینه سازی فضاهای تفریحی درسواحل و همچنین روند ارائه خدمات ایمن و استاندارد به گردشگران برنامه ریزی و سرعت عمل داشته باشند.

مدیر عامل سازمان منطقه آزادکیش از ساماندهی فعالیت عکاسان در سواحل کیش خبر داد و افزود: با هدف حفظ زیبایی بصری درنوارساحلی و نظارت بر چگونگی خدمات گردشگری، کیوسک های قابل حمل با طراحی زیبا، هماهنگ و یکسان درنوار ساحلی تعبیه شده و دراختیار عکاسانی که مجوزفعالیت دارند قرارمی گیرد .

غلامحسین مظفری همچنین به وضعیت مناسب زیباسازی سواحل در بخش شرقی جزیره اشاره کرد و گفت: اقدامات عمرانی و توسعه ای درشرق و جنوب شرقی کیش فضای مطلوبی را برای تماشای طلوع خورشید فراهم کرده است که با تکمیل طرح های عمرانی در این بخش تاپایان سال چهره مطلوب تری هم خواهد یافت.  

وی به ضرورت بهسازی ساحل غربی جزیره و پارک کشتی یونانی ازجمله توسعه فضای سبز، زیباسازی کافی شاپ ها و استفاده از لباس هماهنگ برای کارکنان این مراکز اشاره کرد و اظهارداشت: بدنه هواپیمایی که درپارک کشتی یونانی جانمایی شده باید رنگ آمیزی و بهسازی شده و یا برای بهسازی و بهره برداری به بخش خصوصی واگذارشود.

بهسازی ایستگاه های دوچرخه ، استفاده از لباس یکسان برای کارکنان این ایستگاه ها ، نظارت بر ارائه دوچرخه های سالم و ایمن به گردشگران ، پلاک گذاری موتورهای شارژی و نظارت کامل بر روند ارائه این موتورها به متقاضیان، زیباسازی  پلاژ آقایان درراستای افزایش رضایتمندی گردشگران وساکنان، ایجاد یک بازارچه ویژه صنایع دستی بانوان جهت عرضه دست سازه های هنرمندانه بانوان کیش از دیگرمواردی بود که مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش دراین نشست عنوان کرد.

غلامحسین مظفری همچنین با تاکید بر لزوم هماهنگی بین بخشی درجهت ارتقاء خدمات و میزبانی شایسته از گردشگران در جشن پیروزی انقلاب و تعطیلات نوروز ١٤٠٠تاکید کرد و اظهار داشت : تمایل روزافزون سرمایه گذاران برای فعالیت در حوزه گردشگری کیش سبب می شود تا مجموعه های پذیرایی و خدماتی جدیدی ایجاد شده و بهترین خدمات به گردشگران ارائه شود . مسافران نیز حق انتخاب داشته و می توانند بنابر سلیقه و توان مالی خود از تفریحات و امکانات گردشگری متنوع کیش لذت ببرند.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش با بیان اینکه افزایش تقاضا برای سرمایه گذاری در کیش مبین اقدامات زیرساختی مهم در این منطقه است تصریح کرد: باید با تعریف بسته های سرمایه گذاری در رده های مختلف زمینه حضور فعالان اقتصادی با توان مالی مختلف در کیش را فراهم کرد.

وی افزود : بسته های سرمایه گذاری باید سود آوری اقتصادی سرمایه گذاران را مدنظر داشته باشد و در این حوزه محور تمدن ها و تقویت بوم گردی با تمرکز بر ایجاد اماکن پذیرایی با معماری زیبا در اولویت است.

سعید پورعلی معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش نیز از اجرای طرح پلاک گذاری موتورهای شارژی با هدف تقویت نظارت ها بر این جاذبه گردشگری در نوار ساحلی خبر داد و تاکید کرد : ایجاد هماهنگی و تعامل بین بخش های مختلف نظارتی سبب تجمیع فرایندها شده و در نهایت ارائه خدمات مطلوب تر در حوزه های مختلف را به همراه دارد.

وی در خصوص برنامه های فرهنگی با هدف معرفی جذابیت های کیش گفت: مسابقه بزرگ عکاسی که با استقبال گسترده ای روبه رو شده است امکان ارائه خاطرات زیبای هموطنان از سفر به جزیره کیش را فراهم کرده است.

علی مقدس زاده معاون عمرانی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد کیش نیز از افزایش جذب اعتبار طرح های عمرانی در سازمان منطقه آزاد کیش خبر داد و گفت : در حالیکه از ابتدای امسال تا پایان مهر ٢٣ درصد اعتبار در بخش عمرانی جذب شده بود ، تنها در سه ماه اخیر ٢٢ درصد جذب اعتبار داشتیم که با ٧ ماه نخست سال برابری میکند.

مقدس زاده ابراز امیدواری کرد با برنامه ریزی مناسب و ایجاد زیرساخت های حمایتی جذب اعتبار در بخش عمرانی در دوماه پایانی امسال با سرعت بیشتری رشد کند .

لازم به ذکر است در این جلسه سید محمد رضا مداح مشاور و مدیر کل حوزه مدیر عامل ، داریوش سلیمی معاون اقتصادی و سرمایه گذاری ، خسرو نشان معاون گردشگری ، سید علیرضا علوی رضوی مدیر روابط عمومی و اموربین الملل ، فرامرز صحرایی رییس حراست ، محمد پورسینا مدیر بازرسی و پاسخگویی به شکایات ، محمود افتاده مدیر حقوقی و امور قراردادها، محمد ثاقب فر مدیرکل امور مجامع و حسابرسی و آریا سروری سرپرست مدیریت سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش ، ابوالفضل طیبی مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات و شیروانی مدیر حقوقی این شرکت و سعیدنظری مدیرعامل شرکت توسعه سرمایه گذاری کیش حضور داشتند.

48




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهسازی و زیباسازی اماکن تفریحی کیش و استانداردسازی خدمات گردشگری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..