تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شرکت دانش­بنیان کوشا فن پارس تنها دارنده مجوز قانونی تولید ایمپلنت­های دندانی در کشور

طرح درمان ایمپلنت دندانی، روشی موفق در جایگزینی ریشه دندان طبیعی از دست رفته می باشد که میزان استفاده از آن در سال­های اخیر رشد چشم گیری داشته است.

دکتر مجید روحی مدیر عامل شرکت دانش­بنیان کوشا فن پارس، با بیان اینکه این واحد تولیدی حوزه صنایع پیشرفته بر مبنای تکنولوژی روز دنیا بوده و کلیه تاسیسات زیربنائی، ماشین­آلات تولید، تجهیزات اندازه­گیری و کنترل، مواد اولیه و ابزار مصرفی  از کمپانی­های مطرح اروپا تامین شده است، گفت: در طراحی این سیستم ایمپلنتی، کلیه شاخص­های موثر مهندسی و فیزیولوژیک نظیر طراحی بدنه ایمپلنت، ناحیه اتصال، نوع پوشش سطح، طیف وسیع  قطعات پروتزی و کیت جراحی حرفه­ای که از مهمترین عوامل موفقیت این طرح درمان می­باشند، لحاظ گردیده است.

سیستم ایمپلنت دندانی اویتا کلیه تست­های فنی، ارزیابی بیولوژیکی، تستهای حیوانی و ارزیابی بالینی را در آزمایشگاه­های مرجع سوئیس و دانشگاه­های برتر کشور از جمله صنعتی شریف، صنعتی امیرکبیر و علوم پزشکی تهران با موفقیت گذرانیده است. کوشا فن پارس آماده تامین حداکثری نیاز کشور و صادرات این گروه محصولات با کیفیت ممتاز در سطح برترین برندهای جهان و با قیمت مناسب می­باشد.

با اتکا به تجربه ۳۰ ساله این شرکت دانش­بنیان در تولید تجهیزات دندانپزشکی، با تکیه بر منابع انسانی متخصص داخلی خود که همگی از جوانان نخبه فارغ­التحصیل دانشگاه­های مطرح کشور در رشته­های مهندسی و پزشکی می­باشند، این طرح را با موفقیت به بهره­برداری رسانید.

دکتر ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور ضمن تحسین این شرکت بیان داشت:

این اولین تجربه است، به خاطر دقت بالای ساخت این نوع ایمپلنت­ها و تکنولوژی بالایی که در تولید آن استفاده می­شود و هم به جهت دانش بالای طراحی، طرح ارزشمندی تلقی می­گردد. بازرایابی خاص این محصول نیز می­بایست بطور تخصصی با کمک دندانپزشکان متخصص صورت پذیرد. ایشان در پایان با اهدای تقدیرنامه هایی از اعضای هسته فناوری طرح تقدیر نمود.

دکتر وحدت رییس صندوق نوآوری و شکوفایی اظهار داشت: اتفاق مهم این رویداد این است که هزینه درمان حوزه سلامت دهان و دندان با بهره­برداری از این طرح کاهش می­بابد.

میانگین مصرف ایمپلنت­های دندانی در کشور بالغ بر یک میلیون واحد در سال می­باشد، که این میزان توسط واردات با میزان ارزبری حدود ۱۰۰ میلیون دلار  تامین می­گردد. با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی از این طرح کلان ملی، بستر تولید ۲۰۰ هزار ایمپلنت دندانی در مجموعه مهندسی و تولیدی کوشا فن پارس ایجاد گردیده است.

دکتر روحی با تاکید بر برخورداری این گروه محصولات از کیفیت شاخص جهانی، که دریافت سفارشات خرید از کلینیک­های دندانپزشکی کشور آلمان موید این ادعاست، بیان داشت: از اهداف والای این شرکت، نهادینه­سازی طرح درمان ایمپلنت دندانی با عرضه کالا به قیمت مناسب برای عموم مردم می­باشد. کاهش هزینه­های درمان دندان از دست رفته با تعهد بر تامین مستمر نیاز کامل کشور در دستور کار این شرکت قرار دارد.

۲۱۲۱




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شرکت دانش­بنیان کوشا فن پارس تنها دارنده مجوز قانونی تولید ایمپلنت­های دندانی در کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..