تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آموزشگاه فنون برق ،مرجع تخصصی دوره های برق ،الکترونیک و مکانیک در کشور

آموزشگاه فنون برق ،مرجع تخصصی دوره های برق ،الکترونیک و مکانیک در کشور

آموزشگاه فنون برق یکی از بهترین و معتبرترین آموزشگاه های فنی حرفه ای در کشور است که به صورت تخصصی دوره های برق، الکترونیک و مکانیک را برگزار کرده و همه ساله کارآموزان بسیاری را وارد بازار کار می نماید. این آموزشگاه از اساتید متخصص و حرفه ای برای آموزش مفاهیم برق و الکترونیک بهره گرفته و در کارگاه هایی کاملا مجهز به برگزاری دوره های آموزشی خود می پردازد.

هدف این مرکز آموزشی از برگزاری دوره های خود تربیت نیروی متخصص جهت ورود به بازارکار عالی و درآمدزا مشاغل فنی می باشد. در همین راستا دوره های آموزشی این مرکز به صورت کاملا عملی بوده و تا زمانی که کارآموز به صورت حرفه ای با مفاهیم آشنا نشود، دوره های آموزشی ادامه دارد.

ارائه مدرک معتبر فنی حرفه ای، امکان بازآموزیی رایگان دوره آموزشی، پشتیبانی نامحدود کارآموزان پس از پایان دوره، ارائه مشاوره های بازاریابی، امکان پرداخت اقساطی شهریه، ارائه خوابگاه برخی از مزایای شرکت در دوره های این مرکز آموزشی است.

دوره های آموزشی برگزار شده در این مجتمع آموزشی بسیار جامع و گسترده می باشند، این موضوع آموزشگاه فنون برق را به یک مرجع تخصصی برای یادگیری مفاهیم برق، الکترونیک و مکانیک تبدیل کرده است و باعث شده تا همه ساله کارآموزان بسیاری در این دوره ها ثبت نام نمایند. در ادامه با برخی از پرطرفدارترین دوره های این آموزشگاه که از بازار کار بسیار عالی نیز برخوردار می باشند آشنا خواهیم شد.

آموزشگاه فنون برق ،مرجع تخصصی دوره های برق ،الکترونیک و مکانیک در کشور

آموزش تعمیرات بردهای الکترونیکی در آموزشگاه فنون برق

دوره آموزشی تعمیر بردهای الکترونیکی یکی از دوره های بسیار تخصصی و عالی و از دوره های برق و الکترونیک در این مجتمع آموزشی است. در این دوره آموزشی تمامی مباحث و موضوعات مربوط به تعمیرات بردهای الکترونیکی آموزش داده می شود. شیوه برگزاری این دوره به صورت عملی می باشد، بدین صورت که ابتدا کارآموزان با انواع بردهای الکترونیکی، قطعات برد، نحوه کار آنها، ابزارهای تعمیرات برد و نحوه کار با آنها آشنا شده سپس بر روی انواع بردهای صنعتی، دیجیتالی، کامپیوتری، لوازم ورزشی، آسانسور و غیره کار کرده و به تعمیر و عیب یابی آنها می پردازند.

آموزش الکترونیک پایه، معرفی قطعات الکترونیکی، معرفی ابزارها و تجهیزات الکترونیک، معرفی با قطعات دیپ، اس ام دی، آموزش کار با مولتی متر، هیتر و هویه، آموزش لحیم کاری، آموزش برداشتن و مونتاژ قطعات، آموزش تست قطعات، آموزش کامل کار با منبع تغذیه آنالوگ، آموزش نقشه خوانی بردهای الکترونیک برخی از سرفصل های آموزشی در این دوره آموزشی می باشد.

بازار کار تعمیرات برد الکترونیک چگونه است؟

بردهای الکترونیک جز قطعاتی است که تمامی لوازم الکترونیک استفاده می شوند و تعمیر و عیب یابی این قطعه بسیار حساس و پیچیده است. این موضوع بازار کار تعمیرات برد الکترونیک را بسیار داغ و پر رونق کرده است. بنابراین اگر به دنبال یک شغل عالی و آینده دار هستید، تعمیرات برد الکترونیک یکی از بهترین مشاغل و انتخاب هاست.

آموزش تعمیرات موبایل در آموزشگاه فنون برق

همانطور که می دانید امروزه موبایل یکی از پرکاربردترین لوازم و گجت ها است. پیشرفت روز افزون در تکنولوژی موبایل باعث شده تا افراد بسیاری از امور روزانه خود را از طریق این وسیله انجام داده و زمان بسیاری را با این وسیله کار کنند. این موضوع بازار کار تعمیرات موبایل را برای افراد متخصصی در این زمینه همچنین کلاس آموزش تعمیرات موبایل برای یادگیری مهارت های مورد نیاز این حرفه بسیار داغ و پر رونق کرده است.

آموزشگاه تعمیرات موبایل فنون برق یکی از بهترین مراکز برگزار کننده دوره های تعمیرات موبایل در کشور است . این آموزشگاه به صورت کارگاهی و عملی دوره های موبایل را برگزار کرده و در مدت زمانی کوتاهی به آموزش صفر تا صد تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری انواع موبایل اندروید و آیفون می پردازد.

آموزش عیب یابی، تعمیر و تعویض انواع قطعات موبایل از قبیل: دوربین، ال سی دی، اسپیکر، باتری، آموزش رفع مشکلات آنتن دهی، صدا، سیمکارت، آموزش شابلون زدن، روت، بوت، برداشتن قفل،آموزش نقشه کشی موبایل، جریان کشی موبایل برخی از سرفصل های آموزشی در این دوره می باشد.

آموزش عملی مفاهیم در این دوره آموزشی همچنین پشتیبانی های نامحدود پس از اتمام دوره باعث شده تا کارآموزان در پایان دوره بدون ترس و استرس وارد بازار کار شده و به تعمیر و عیب یابی انواع موبایل اندروید و آیفون جدید و قدیمی بپردازند.

آموزشگاه فنون برق ،مرجع تخصصی دوره های برق ،الکترونیک و مکانیک در کشور

آموزش نصب دوربین مدار بسته در آموزشگاه فنون برق

کلاس آموزش نصب دوربین مدار  بسته دوره دیگری است که امروزه با توجه به نقش مهم دوربین در افزایش امنیت ساختمان ها و افزایش تقاضا برای نصب آن بسیار پرطرفدار بوده و به صورت تخصصی در این آموزشگاه برگزار می شود. دوره دوربین مدار بسته شامل دو دوره آموزش نصب دوربین آنالوگ و تحت شبکه بوده که طی آن به صورت تخصصی نحوه نصب و تنظیمات انواع دوربین آنالوگ و آی پی آموزش داده می شود.

آموزش طریقه نصب دوربین ip و آنالوگ، آموزش استانداردهای کابل کشی، آموزش استانداردهای نصب دوربین، آموزش نحوه انتقال تصاویر دوربین مدار بسته بر روی موبایل، لپ تاپ، تلویزیون و غیره، آموزش تنظیم آپلود FTP دستگاه DVR، آموزش تنظیم ارسال ایمیل دستگاه DVR، آموزش تنظیمات موشن، ریزش ویدئو، نقطه دوربین مدار بسته برخی از سرفصل های آموزشی ارائه شده در این دوره آموزشی می باشد.

لازم به ذکر است که این مجتمع  آموزشی علاوه بر دوره های فوق دوره های متعدد دیگری را برگزار می نماید. آموزش مکانیک خودرو، آموزش گیربکس اتومات و دست، آموزش تعمیرات ایسیو، آموزش برق خودرو و ساختمان، آموزش تعمیرات لوازم خانگی، آموزش نصب و تعمیرات کولر و پکیج برخی از دیگر دوره های آموزشی در این آموزشگاه است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره دیگر دوره های این مرکز آموزشی همچنین ثبت نام، شما عزیزان می توانید در هر ساعت از شبانه روز نسبت به تکمیل فرم ثبت نام آنلاین در سایت آموزشگاه فنون برق به آدرسhttps://fonoonbargh.com/ اقدام نمایید و یا در ساعات کاری آموزشگاه با شماره تلفن ۰۲۱۶۶۵۷۶۴۷۶ تماس بگیرید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آموزشگاه فنون برق ،مرجع تخصصی دوره های برق ،الکترونیک و مکانیک در کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..