تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جانمایی بازار جدید صنایع دستی بانوان آبادانی در دستور کار قرار گرفت

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از آبادان، مهساالسادات محسن فر ظهر امروز در نشست کمیته بانوان که با دستور کار اصلی هماهنگی برنامه های گرامیداشت دهه فجر و هفته بزرگداشت مقام زن (روز مادر) در محل سرسرای تالار غدیر فرمانداری ویژه شهرستان آبادان برگزار شد، با تشریح بخشی از فعالیت‌های انجام شده در حوزه بانوان در سطح شهرستان اظهار کرد: در سال جاری به رغم اعمال محدودیت‌های کرونایی که برخی از اقدامات حوزه بانوان را تحت الشعاع خودش قرار داده بود، توانستیم اقداماتی همسو و متناسب با شرایط موجود را به انجام برسانیم.

وی افزود: در همین راستا و به جهت حمایت از بانوان کارآفرین و کمک به اقتصاد زنان سرپرست خانوار و با پیگیری معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آبادان و همکاری شهردار، موضوع جانمایی بازار جدید صنایع دستی بانوان در دستور کار قرار گرفت که این کار در چند روز اخیر نهایی و در اختیار پیمانکار طرح برای احداث قرار  می‌گیرد.

وی با بیان اینکه قرار است تا در ایام دهه فجر، کار تحویل بازارچه هنر شهرداری آبادان به بانوان فعال در حوزه صنایع دستی انجام شود، تصریح کرد: این کار کمک شایانی به حوزه صنایع دستی و زنان کار آفرین می کند.

رئیس کمیسیون بانوان فرمانداری ویژه شهرستان آبادان یادآور شد: برای «پارک بانوان» نیز به دنبال جانمایی محلی مناسب هستیم و در این باره رایزنیهای موثری با شورای شهر آبادان انجام شده و از سوی آنان نیز مکاتباتی با شهرداری انجام شده است.

محسن فر، گفت: قرار است تا چند محل مناسب را به شهرداری برای تصمیم‌گیری نهایی جهت آغاز عملیات اجرای ساخت پارک بانوان پیشنهاد کنیم.

وی با قدردانی از اقدامات خوب و موثر بانوان در موضوع کرونا، افزود: همکاری بانوان با طرح پلیس کرونای ستاد مقابله با کرونا شهرستان آبادان، ایجاد کمپین‌های حمایتی از بانوان و فرزندان آنها در ایام کرونا و فعال کردن بیش از ۱۴ کارگاه تولید ماسک توسط بانوان بخشی از اقدامات انجام شده در این زمینه است.

وی با اشاره به اینکه با پیگیری معاون امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری مقرر شد تا آن دسته از زنان سرپرست خانوار و بانوان کار آفرین که درخواست تسهیلات بانکی دارند بتوانند از امتیاز سهام عدالت خود برای ضمانت این تسهیلات استفاده کنند تا مشکل همیشگی ضمانت بانکی آنان رفع شود، اظهار کرد: در هفته گرامیداشت روز زن و مادر، «۱۷مرکز مثبت زندگی» با مدیریت بانوان از سوی بهزیستی در آبادان افتتاح می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در این جلسه هماهنگی های لازم برای برگزاری مراسم های ایام پیش رو انجام شد که آئین تحویل منازل مسکونی به زنان سرپرست خانوار از سوی کمیته امداد، افتتاح بازارچه جدید بانوان، افتتاح نمایشگاه کتاب از سوی آموزش و پرورش، اجرای نمایش و موسیقی سنتی بانوان و شب شعر بانوان به صورت زنده از سایت.u.blit، برپایی نمایشگاه هنرهای تجسمی و حصیربافی، افتتاح سالن ورزشی مختص بانوان از سوی آموزش و پرورش، برگزاری کارگاه های آموزشی مجازی از سوی ادارات و تقدیر از کارکنان زن بیمارستان های سطح شهرستان آبادان از جمله این برنامه‌ها است.

48




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جانمایی بازار جدید صنایع دستی بانوان آبادانی در دستور کار قرار گرفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..