تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایرانسل محصولات خانه ‌هوشمند آی‌بان را عرضه کرد

ایرانسل در راستای احقاق شعار «زندگی دیجیتال و هوشمند»، محصولات خانه ‌هوشمند عرضه کرد. به گزارش روابط عمومی ایرانسل، محصولات خانه‌ هوشمند ایرانسل، با عنوان «خانه‌ هوشمند آی‌بان» با کاربرد فناوری اینترنت اشیا، طراحی و عرضه شده‌اند. با استفاده از این محصولات کاربر می‌تواند در هر شرایطی، حتی هنگامی که در خانه حضور ندارد، محیط خانه خود را با گوشی ‌هوشمند مدیریت کند.

ایرانسل محصولات خانه‌ی ‌هوشمند را نخستین بار در ۲۴ خرداد ماه ۱۳۹۹، در مراسمی با حضور محمدجواد آذری ‌جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات رونمایی کرد. این محصولات ‌اکنون به‌صورت تجاری عرضه شده‌اند.

خانه‌ هوشمند آی‌بان ایرانسل با همکاری «شرکت دانش‌بنیان هوش و روان (هیناوا)» عرضه شده و در سه بسته‌ی «مدیریت خانه ‌هوشمند»، «راحتی خانه ‌هوشمند» و «امنیت خانه هوشمند»، از طریق بخش محصولات و خدمات دیجیتال وب‌سایت ایرانسل و فروشگاه آنلاین ایرانسل قابل تهیه است. ارتباط اجزای خانه‌ هوشمند با استفاده از اپلیکیشن موبایل آی‌بان و از طریق اینترنت وای‌فای و هاب‌مرکزی برقرار می‌شود؛ کاربران می‌توانند به این طریق، کنترل وسایل برقی خانه را در دست بگیرند. اپلیکیشن آی‌بان همچنین امکاناتی مانند تنظیمات خودکار و برنامه‌ریزی زمانی و دستورها شرطی در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

با استفاده از پریز ‌هوشمند، کاربر می‌تواند تمام لوازم برقی (پریزی) مانند چای‌ساز، تلویزیون و… را با گوشی ‌هوشمند و از هر جایی حتی خارج از خانه، خاموش یا روشن کند و مصرف برق آن‌ها را تحت نظر بگیرد. حسگر در یا پنجره آی‌بان، کاربر را از عبور و مرور ناخواسته در خانه مطلع می‌کند و کلید ‌هوشمند، امکان تنظیم نور خانه و روشن و خاموش کردن چراغ‌ها از راه دور یا نزدیک برای وی به ‌وجود می‌آورد.

ایرانسل می‌گوید هاب ‌مرکزی آی‌بان، با اتصال به اینترنت وای‌فای، امکان کنترل و مدیریت آسان سایر تجهیزات هوشمند آی‌بان را فراهم می‌کند. این هاب، در واقع یک تی‌وی‌باکس قدرتمند است که تلویزیون کاربر را هوشمند و امکان تماشای فیلم، گوش‌دادن به موسیقی و بازی برای او فراهم می‌کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایرانسل محصولات خانه ‌هوشمند آی‌بان را عرضه کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..