تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تاپ؛ سادگی و امنیت در پرداخت قبض‌ها

در گذشته‌ای نه‌چندان دور، دریافت برگه‌های کاغذی تنها راه ممکن برای آگاهی از هزینه‌هایی بود که باید در ازای دریافت خدمات مختلف پرداخت می‌کردید. طبیعی است که انجام این کار با مشکلات متعددی همراه بود.

خوشبختانه این روزها گسترش فناوری و طراحی برنامه‌های مختلفی نظیر اپلیکیشن پرداخت قبوض تاپ، داستان را به سمت‌و‌سوی دیگری هدایت کرده است. امروز، کافی است در منزل یا محل کار خود گوشه دنج و راحتی را انتخاب و در کمال امنیت و آرامش، قبض‌های خود را استعلام و پرداخت کنید.

آشنایی با اپلیکیشن تاپ

رشد جمعیت، توسعه زیرساخت‌ها، افزایش چشمگیر تراکنش‌های بانکی و مجموعه‌ای از عوامل دیگر توسعه‌دهندگان را بر آن داشته تا زمینه را برای پرداخت الکترونیکی به روش امن و آسان آماده کنند.

‌اپلیکیشن تاپ نرم‌افزاری کاربردی و رایگان برای ارائه خدمات پرداخت الکترونیک است که با در‌اختیار قرار‌دادن امکانات و سرویس‌های مختلفی نظیر پرداخت قبوض آنلاین، زندگی را ساده‌تر می‌کند.

وقتی از پرداخت الکترونیک سخن به‌میان می‌آید، سادگی و امنیت حرف اول را می‌زند. این اپلیکیشن با ضمانت شبکه بانکی کشور در بستری امن و با‌کیفیت عملیات پرداخت الکترونیکی را ممکن می‌کند. انجام این کار، با استفاده از کد پرداز تاپ (QR) در سرتاسر کشور امکان‌پذیر است.

به‌کارگیری این برنامه کمک می‌کند همه خدمات مورد‌نیاز خود را به‌همراه داشته باشید. اپلیکیشن تاپ هر روز با در‌اختیار گذاشتن امکانات و ویژگی‌های تازه‌تر تلاش می‌کند علاوه‌بر تأمین امنیت، نیازهایتان در زمینه خدمات پرداخت الکترونیک را نیز رفع کند.

اپلیکیشن پرداخت قبوض تاپ حاصل تلاش‌های شبانه‌روزی توسعه‌دهندگان شرکت تابان آتی پرداز است. این شرکت از زیرمجموعه‌های گروه داده‌پردازی بانک پارسیان است و خدماتش را با نظارت مستقیم شرکت تجارت الکترونیک پارسیان و شاپرک و بانک مرکزی ارائه می‌دهد. بدیهی است که برخورداری از امکانات گسترده و شرایط آسان و امنیت چشمگیر، حاصل چنین همکاری گسترده‌ای است.

تاپ

آشنایی با سرویس پرداخت قبوض آنلاین اپلیکیشن تاپ

با اپلیکیشن تاپ، استعلام و پرداخت قبوض آب، برق، گاز، تلفن ثابت، تلفن‌همراه و سایر قبوض خدماتی فقط با چند کلیک امکان‌پذیر است. استفاده از روش‌های امن و آسان پرداخت الکترونیکی قبوض ‌به‌طور درخورتوجهی از اتلاف وقت و انرژی و هزینه‌های جاری شما جلوگیری می‌کند. برای بهره‌مندی از سامانه مدیریت قبوض تاپ، کافی است تنها یک بار قبض‌های خود را با نام دلخواه تعریف کنید. پس‌از‌آن، هر بار به‌سادگی می‌توانید مبالغ قبض مدنظر را استعلام و پرداخت کنید.

راهنمای استفاده از اپلیکیشن تاپ

برای بهره‌مندی از امکانات متنوع این برنامه، طبیعی است که ابتدا باید به گوشی هوشمند و اینترنت دسترسی داشته باشید. سپس، به‌سادگی می‌توانید اپلیکیشن را دانلود و روی تلفن‌همراهتان نصب کنید. پس از دانلود و نصب برنامه، تنها چند ثانیه باید منتظر بمانید تا اپلیکیشن تاپ فعال شود.

با ورود به این برنامه، آیکون‌های گوناگونی در‌مقابل چشمان شما ظاهر می‌شوند که هر‌یک به سرویس خاصی اشاره می‌کنند. حالا کافی است آیکون قبض را انتخاب کنید و از امکان پرداخت قبوض آنلاین بهره‌مند شوید.

اپلیکیشن تاپ را از کجا باید تهیه کنم؟

در‌هرصورت می‌توانید این اپلیکیشن را از طریق گوگل پلی به نشانی https://play.google.com/store/apps/details?id=ir.tgbs.peccharge و کافه بازار به نشانی https://cafebazaar.ir/app/ir.tgbs.peccharge برای نسخه اندروید یا وب‌سایت تاپ و دانلود تاپ برای ایفون دریافت کنید.

علاوه‌بر‌این، وب‌سایت اینترنتی اپلیکیشن پرداخت عوارض تاپ به آدرس اینترنتی www.top.ir نیز گزینه‌ای در‌دسترس است که با مراجعه به آن می‌توانید جدیدترین نسخه را دریافت یا آن را به‌روزرسانی کنید. به‌علاوه، با مراجعه به وب‌سایت می‌توانید به راهنمای کامل استفاده از هر‌یک از خدمات دسترسی داشته باشید.

اپلیکیشن تاپ با جوایز نفیس در انتظارتان است

با انجام هر تراکنش در روز، به‌طور خودکار در قرعه‌کشی‌های روزانه تاپ شرکت خواهید کرد؛ بنابراین، کافی است همه پرداخت‌های روزمره خود را از این طریق انجام و احتمال برنده‌شدنتان را افزایش دهید. با مراجعه به بخش باشگاه مشتریان، می‌توانید اسامی برندگان را مشاهده کنید.

سخن آخر

استفاده از روش‌های پرداخت قبوض آنلاین به‌طور چشمگیری در کاهش مصرف انرژی و بهبود شرایط محیط‌زیستی تأثیرگذار است. افرون‌براین، به‌کارگیری این شیوه‌ها کمک می‌کند وقت خود را به بهترین شکلی مدیریت و از اتلاف آن جلوگیری کنید. ناگفته پیدا است زمان و محیط‌زیست از سرمایه‌های بزرگ بشر به‌حساب می‌آیند؛ پس شاید به‌جرئت بتوان گفت اپلیکیشن تاپ حافظ مهم‌ترین سرمایه‌های شما است!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تاپ؛ سادگی و امنیت در پرداخت قبض‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..