تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاهش روشنایی چراغ های معابر هرمزگان در جهت پایداری شبکه برق

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، هاجر عبدی صبح یکشنبه (پنجم بهمن ماه) در جمع خبرنگاران، افزود: اگرچه تعدیل روشنایی معابر مؤثر است، اما به تنهایی کافی نیست و در کنار آن باید فعالیت‌های دیگری نیز پیش گرفته شود. جمع‌آوری انشعاب‌های غیرمجاز و مراکز استخراج غیرمجاز رمز ارز دیجیتال از اقدامات موثر بوده و هم اکنون با جدیت پیگیری و اجرا می شود.
وی خاطرنشان کرد: صنعت برق برای تشویق مردم به کاهش مصرف برق که تاثیر آن در کاهش مصرف سوخت نیروگاه ها نمایان می‌شود، مشوق هایی را که در تابستان برای مشترکان خانگی اختصاص می داد، در زمستان نیز اجرایی می کند. براین اساس، مشترکان خانگی در صورتی که مصرف برق خود را طبق الگوی خاصی کاهش دهند، از مشوقهای صنعت برق برخوردار خواهند شد.
عبدی اضافه کرد: این طرح در قالب برق امید از آبان ماه اجرا شده و مشترکانی که در ماه‌های زمستان مصرف خود را طی یک ماه به کمتر از ۸۰ کیلووات ساعت کاهش دهند مشمول قبض رایگان می شوند.
مدیرعامل شرکت توزیع برق  افزود: مشترکین با اقداماتی ساده مانند خاموش کردن لامپ‌های اضافی در منازل و ادارات و استفاده بهینه از آبگرمکن و بخاری برقی می‌توانند علاوه بر کاهش هزینه برق مصرفی، تولید نیروگاهها را کاهش دهند که با چنین اقدامات ساده مشکلی در تأمین گاز و برق کشور در روزهای سرد سال به وجود نخواهد آمد.
به گفته وی در هفته گذشته حدود ۴۶۰۰ چراغ روشنایی معابر برای کاهش مصرف برق به صورت یک در میان در معابر اصلی شهرهای استان خاموش شد که درمجموع تعداد چراغ های تعدیل شده در استان به ۱۴ هزار چراغ افزایش یافت. در کنار این اقدام، کارشناسان شرکت توزیع نیروی برق  با مراجعه به ادارات و دستگاه های دولتی و عمومی، مصرف برق آنها را بررسی و درصورت عدم رعایت، برخورد لازم را بعمل می آوردند.

48 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاهش روشنایی چراغ های معابر هرمزگان در جهت پایداری شبکه برق»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..