تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محکومیت ۷۹۰میلیون ریالی قاچاقچی لوازم خانگی در قزوین

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ هوشنگ محمدی، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین با اعلام این خبر گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان قزوین در حین گشت زنی و کنترل خودروها با مشکوک شدن به یک خودرو در اتوبان قزوین زنجان پس از متوقف کردن آن در طی بازرسی، بیش از ۱۱۴ثوب البسه،۴۰بسته انواع سیگار و اقلام خانگی کشف شد.

محمدی بیان کرد: در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و در شعبه ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان مورد بررسی قرار گرفت و نهایتا پس از احراز تخلف، متهم به ضبط کالای مکشوفه و پرداخت ۷۹۰میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محکومیت ۷۹۰میلیون ریالی قاچاقچی لوازم خانگی در قزوین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..