تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تیزر فاش‌شده‌ از موتورولا اج اس، ظاهر این گوشی را دقیق‌تر نشان می‌دهد

تا امروز اطلاعات مختلفی درباره موتورولا اج اس منتشر شده است. برخی از شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که این گوشی همان موتورولا نیو (Nio) خواهد بود که از تراشه اسنپ‌دراگون ۸۷۰ استفاده می‌کند. این گوشی هوشمند مدتی پیش در AnTuTu دیده شد که امتیازی بیشتر گوشی مجهز به اسنپ‌دراگون ۸۶۵ و کمتر گوشی دارای اسنپ‌دراگون ۸۸۸ کسب کرده بود.

مقاله‌ی مرتبط:

به گزارش PhoneArena، موتورولا قصد دارد اج اس را در تاریخ ۲۶ ژانویه در چین معرفی کند. احتمالا این گوشی در کشورهای دیگر به‌عنوان عضوی از سری موتو جی راهی بازار خواهد شد.

تیزر موتورولا اج اس نشان می‌دهد که این گوشی چهار دوربین پشت دارد. گفته می‌شود حسگر اصلی دوربین این گوشی ۶۴ مگاپیکسلی است و در کنار آن یک حسگر اولتراواید ۱۶ مگاپیکسلی، یک حسگر ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق و حسگر فوکوس لیزری خودکار قرار گرفته‌اند.

قبلا شایع شده بود که موتورولا اج اس به صفحه‌نمایش ۶٫۷ اینچی +Full HD با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز مجهز شده است. احتمال دارد این گوشی موتورولا دو دوربین سلفی با حسگرهای ۱۶ و ۸ مگاپیکسل داشته باشد و حسگر اثر انگشت آن به‌جای زیر صفحه‌نمایش، روی لبه گوشی قرار بگیرد.

موتورولا اج اس باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و شارژر ۲۰ واتی خواهد شد و با اندروید ۱۱ راهی بازار می‌شود. براساس شایعات، این گوشی هوشمند در دو مدل با ۶ و ۸ گیگابایت رم و با ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تیزر فاش‌شده‌ از موتورولا اج اس، ظاهر این گوشی را دقیق‌تر نشان می‌دهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..