تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ردمی در صدد تولید گوشی گیمینگ اقتصادی است

ردمی که یکی از زیر مجموعه‌های شیائومی به‌حساب می‌آید، بیشتر گوشی‌ ارزان‌قیمت و اقتصادی تولید می‌کند؛ اما از سال ۲۰۱۹ وارد حوزه ساخت گوشی‌ هوشمند رده‌بالا شد و ردمی کی ۲۰ را عرضه کرد. به نظر می‌رسد این شرکت برنامه‌های دیگری دارد و میخواهد محصولات بیشتری راهی بازار کند. به گزارش AndroidCentral، مدیر ارشد ردمی در ویبو به این موضوع اشاره کرده است که این شرکت وارد شاخه‌ی دیگری از عرصه‌ی ساخت گوشی هوشمند خواهد شد.

مقاله‌ی مرتبط:

در مطلبی که مدیر ارشد ردمی در ویبو منتشر کرده، به ساخت گوشی مخصوص بازی اشاره شده است؛ محصولی که به گفته مدیر ردمی، قرار است با قیمتی راهی بازار شود که کسی نتواند از آن صرف‌نظر کند. او می‌گوید ردمی اولین شرکتی خواهد بود که از تراشه دیمنسیتی ۱۲۰۰ مدیاتک در محصولات پرچم‌دار بعدی‌اش استفاده می‌کند. البته هنوز مشخص نشده است که گوشی گیمینگ ردمی به این تراشه مجهز می‌شود یا خیر.

در حال حاضر تنها زیرمجموعه شیائومی که گوشی مخصوص بازی تولید می‌کند، بلک شارک است که محصول جدیدش با آخرین تراشه اسنپ‌دراگون راهی بازار خواهد شد؛ این گوشی با اسم رمز Emperor شناخته می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ردمی در صدد تولید گوشی گیمینگ اقتصادی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..