تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتصاب رئیس جدید سازمان خصوصی سازی

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از وزارت اقتصاد، فرهاد دژپسند طی حکمی حسنعلی قنبری ممان را به سمت معاون وزیر و رئیس کل سازمان خصوصی سازی منصوب کرد.

وزیر اقتصاد در این حکم بر اولویت‌های برنامه‌ای از جمله، دستیابی به اهداف سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، شفاف سازی و ارتقای نظام ارزش گذاری دارایی‌های مشمول واگذاری، ساختار دهی مجدد و تفکیک وظایف حاکمیتی شرکت‌ها به منظور آماده سازی واگذاری، تقویت نظام کنترل اهداف پس از واگذاری در ترتیبات حقوقی و قرار دادی واگذاری‌ها و استفاده از روش‌های علمی و نوین در طراحی روش‌های جدید و ترکیبی واگذاری‌ها تاکید نموده است.

گفتنی است رئیس جدید سازمان خصوصی سازی، تا مقاطع دکتری تخصصی در رشته اقتصاد تحصیل نموده است و در کارنامه شغلی خود نیز علاوه بر عضویت هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی، عهده دار مسئولیت‌هایی چون مدیرعاملی گروه سرمایه گذاری امید، مدیرعاملی بانک سپه و عضویت در هیأت مدیره بانک‌های دی، حکمت ایرانیان و پست بانک ایران بوده است.

223224




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتصاب رئیس جدید سازمان خصوصی سازی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..