تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قدرت پهپادی ترکیه به روایت اردوغان

اردوغان در ادامه سخنانش گفت که ترکیه به کشوری تبدیل شده که نیازهای خود را تامین کرده و نیاز کشورهای همپیمان خود در زمینه وسیله‌های زمینی و دریایی را نیز تامین می‌کند.

رئیس جمهور ترکیه اضافه کرد: «هم اکنون در حال ساخت 6 زیردریایی پیشرفته هستیم و از سال 2022 هر سال یک زیردریایی تحویل خواهیم داد.»

اردوغان گفت که ترکیه یکی از 10 کشور جهان است که به طراحی و ساخت کشتی‌های جنگی خود می‌پردازد.

وی افزود که در حال حاضر پروژه‌های دفاعی این کشور بیش از 700 پروژه بوده این در حالی است که این تعداد در سال 2002 تنها 62 پروژه بوده است.

رئیس جمهور ترکیه تاکید کرد: قدرتمند بودن در زمینه نظامی، اقتصادی و دیپلماسی یک ضرورت بوده و یک انتخاب به شمار نمی‌آید.

اردوغان ادامه داد: ترکیه مجبور است که به بالاترین درجه بازدارندگی برسد و این موضوع برای تضمین امنیت ملی و دفاع از حق دوستانش ضروری است.

311311




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قدرت پهپادی ترکیه به روایت اردوغان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..