تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصاویر رندر اتوکد گلکسی تب ای 8.4 ۲۰۲۱ منتشر شد

سامسونگ در سال ۲۰۲۱ تبلت‌های دیگری راهی بازار خواهد کرد که یکی از این محصولات، گلکسی تب ای 8.4 جدید خواهد بود. به گزارش GSMArena، گلکسی تب ای 8.4 جدید جایگزین گلکسی تب ای 8.4 ۲۰۲۰ به شمار می‌رود. براساس شایعات، این تبلت در ماه مارس راهی بازار خواهد شد. هنوز زمان زیادی تا معرفی این محصول باقی ‌مانده؛ اما تصاویری از رندر اتوکد گلکسی تب ای 8.4 سال ۲۰۲۱ منتشر شده است.

گلکسی تب ای ۸.۴ مدل ۲۰۲۱

براساس این تصاویر، تبلت سامسونگ لبه‌های گرد دارد و صفحه‌نمایش آن از حاشیه‌های بسیار کمی بهره می‌برد. این تبلت تنها یک دوربین پشت دارد و هیچ دکمه فیزیکی روی آن قرار نگرفته است. به نظر می‌رسد گلکسی تب ای 8.4 ۲۰۲۱ حسگر اثر انگشت ندارد که این موضوع برای یک تبلت ارزان‌قیمت عجیب نیست.

رندر گلکسی تب ای ۸.۴ مدل ۲۰۲۱

تبلت گلکسی تب ای 8.4 ۲۰۲۱ در ابعاد ۲۰۱ در ۱۲۵٫۲ در ۷ میلی‌متر ساخته می‌شود و جک ۳٫۵ میلی‌متری خروجی صدا و پورت USB-C دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصاویر رندر اتوکد گلکسی تب ای 8.4 ۲۰۲۱ منتشر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..