تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گلکسی A82 احتمالا با دوربین چرخشی درحال ساخت است

گلکسی A80 را به‌خاطر می‌آورید؟ این گوشی مجهز به دوربینی بود که در حالت عادی در نقش دوربین اصلی ظاهر می‌شد، اما وقتی می‌خواستید سلفی بگیرید بالا می‌آمد و به‌سمت جلو می‌چرخید. این سبک طراحی باعث شده بود گلکسی A80 سامسونگ دارای پنل جلویی یکپارچه باشد و در بالای نمایشگر آن بریدگی یا حفره مشاهده نشود.

سامسونگ مدل جدید گلکسی A80 را با این نوع طراحی همراه نکرد؛ زیرا دستگاهی که در ابتدا گلکسی A81 نام داشت، درنهایت توسط سامسونگ با نام گلکسی نوت ۱۰ لایت معرفی شد. براساس گزارش خبرگزاری GSMArena، شایعه‌ای جدید می‌گوید سامسونگ کار روی گوشی جدیدی را آغاز کرده است که احتمالا گلکسی ای ۸۲ (Samsung Galaxy A82) نام دارد و از شماره‌مدل SM-A826B بهره می‌برد. در حال حاضر هیچ تضمینی وجود ندارد که گلکسی A82 دارای دوربین چرخشی باشد. فعلا فقط می‌دانیم گلکسی A82 از شبکه‌ی 5G پشتیبانی می‌کند؛ اتفاقی که اصلا دور از انتظار و تعجب‌برانگیز نیست. 

مقاله‌های مرتبط:

در حال حاضر این زبان طراحی روی گوشی‌های سری ذن فون ایسوس به‌چشم می‌خورد و تا زمانی‌که فناوری دوربین در زیر نمایشگر به بلوغ کافی نرسد، قطعا استفاده از مکانیسم چرخشی دوربین یکی از بهترین راه‌ها برای دستیابی به بیشترین نسبت نمایشگر به بدنه در گوشی‌های هوشمند محسوب می‌شود. استفاده از دوربین اصلی برای ثبت سلفی باعث می‌شود تصاویر سلفی کیفیت بسیار خوبی داشته باشند. با همه‌ی این‌ها شاید سامسونگ بخواهد گوشی 5G جدید را که فعلا هیچ اطلاعاتی از آن نمی‌دانیم با نام گلکسی نوت ۲۰ لایت عرضه کند. 

اینکه گوشی جدید سامسونگ درنهایت با چه نامی عرضه می‌شود فعلا اهمیت ندارد؛ نکته‌ی مهم این است که گوشی موردبحث مراحل اولیه‌ی تولید را می‌گذارند و تا زمان عرضه‌اش به بازار فاصله‌ی نسبتا زیادی داریم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گلکسی A82 احتمالا با دوربین چرخشی درحال ساخت است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..