تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«سلفی با دموکراسی» در یک جشنواره انگلیسی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «سلفی با دموکراسی» ساخته علی عطشانی به بخش مسابقه یازدهمین جشنواره فیلم لیفت آف انگلستان (The Lift-Off Session Online) راه یافت.

جشنواره بین المللی فیلم لیفت آف انگلستان فرصتی بزرگ برای هنرمندان نوظهور است و در بخش‌های مختلف از جمله فیلم سینمایی بلند، فیلم کوتاه، فیلم‌های تبلیغاتی تجاری، محتوای ویدیویی موسیقی، انیمیشن و خانه هنری و تجربی برگزار می‌شود.

برگزارکنندگان این جشنواره معتقدند که جشنواره فیلم لیفت آف انگلستان تنها تبادل جهانی سینمای مستقل واقعی است که از فیلمسازان مستقل حمایت می‌کند.

جشنواره فیلم لیفت آف که یکی از جشنواره‌های کشور انگلستان است که فعالیت خود را از سال ۲۰۱۲ آغاز کرده و یازدهمین دوره آن طی یک هفته از  ۲۸ ژانویه ۲۰۲۱  برابر با ۹ بهمن در کشور انگلستان برگزار می‌شود.

«سلفی با دموکراسی» به کارگردانی علی عطشانی  با حجم بالایی از جلوه‌های ویژه کامپیوتری تجربه جدیدی در خاورمیانه محسوب می‌شود.

این فیلم با بازی پژمان بازغی، پولاد کیمیایی، کورش تهامی، آتیلا پسیانی، سیما تیرانداز، امیرعباس گلاب، دنیا مدنی، مهدی صبایی و قاسم زارع، داستانی ماورائی دارد و روایت متفاوتی است از کسانی که در جنگ ایران و عراق حضور داشته‌اند و داستان آن تقریبا در ادامه داستان فیلم «دموکراسی تو روز روشن» اتفاق می‌افتد. 

۵۸۵۸




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««سلفی با دموکراسی» در یک جشنواره انگلیسی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..