تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۴۸ ساعت حیاتی برای مهرداد میناوند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ دکتر محمدرضا هاشمیان ساعت ۳ بامداد پس از ملاقات نیمه شبانه مهرداد میناوند از ۴۸ ساعت حیاتی پیش روی مهرداد سخن گفت.


بهنام ابوالقاسمپور همبازی مهرداد که تا صبح در بیمارستان لاله حضور داشت با اعلام این خبر به خبرآنلاین گفت:«دکتر هاشمیان گفت شرایط مهرداد شکر خدا ثابت و پایدار شده اما او ۴۸ ساعت سخت را پیش رو دارد تا پزشکان بتوانند ریه های او را حیا کنند و از دستگاه ونتیلاتور و خواب مصنوعی رها شود و به اکسیژن گیری عادی برگردد.»


این پیشکسوت اسبق پرسپولیس با تشکر از زحمات دکتر لطفی و تیم درمان مجرب بیمارستان لاله و دیگر متخصصان چون دکتر هاشمیان و دکتر مردانی که همراه با گروه پزشکی مهرداد در سه روز گذشته تلاش های بسیاری کشیدند ، از هواداران فوتبال خواست همچنان برای ملی پوش پیشین کشورمان دعا کنند تا در این نبرد سخت پیروز شود.

بیشتر بخوانید:داستان برنامه دردسرساز دربی برای مهرداد میناوند و علی انصاریان

253 251




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۴۸ ساعت حیاتی برای مهرداد میناوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..