تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




متقاضیان دریافت سود سهام عدالت بخوانند

‌به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از صداوسیما، محمدرضا پور رضایی در گفتگو با برنامه زنده شبکه خبر افزود: حدود ۳۰ میلیون نفر روش غیرمستقیم را برای مدیریت سهام عدالت انتخاب کرده‌اند که سود سهام آنان از طریق شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی بعد از برگزاری مجامع پرداخت می‌شود و الزامی برای ثبت نام در سامانه سجام وجود ندارد.

مشاور اجرایی سهام عدالت گفت: با توجه به اینکه برگزاری مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی را پیش رو داریم، سهامداران عدالت در صورتی که در سامانه سجام ثبت نام کنند، می‌توانند از مزایایی مانند شرکت در مجمع و مشارکت در تصمیم گیری‌ها استفاده کنند.

۲۲۳۲۲۳




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «متقاضیان دریافت سود سهام عدالت بخوانند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..