تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




با فروشگاه اینترنتی تلکام، یک مسیر جدید برای خرید انتخاب کنید

فروشگاه اینترنتی تلکام با ارائه محصولات خود با قیمت مناسب، موفق شده بین مخاطبان کالای دیجیتال اعتبار بالایی به دست آورد. این بدان معنا است که این شرکت در راستای احترام به حقوق کاربران دنیای دیجیتال تمام تلاش خود را خواهد کرد.

خدمات فروشگاه اینترنتی تلکام به شرح زیر است:

       فروش آنلاین محصولات دیجیتال        مقایسه هوشمند کالاها        تأمین نیازهای کاربران با هر بودجه و هر رده سنی        تأمین برترین برندهای روز دنیا        مشاوره تخصصی و حرفه‌ای در خرید به‌صورت ۲۴ ساعته        قیمت مناسب با وجود نوسانات ارز        تیم حرفه‌ای و متخصصان فروش باسابقه        کمپین‌های تخفیفات ویژه       حضور در شبکه‌های اجتماعی        ارسال سریع و مطمئن کالا

ویژگی اصلی این فروشگاه اینترنتی، ارسال سریع سفارش‌های مشتریان به اقصی نقاط ایران و خدمات پس از فروش، توسط کارشناسان مجرب و جوان جهت جلب اعتماد مشتریان است. این فروشگاه با وجود تنوع مدل‌های محصولات از جمله گوشی موبایل حق انتخاب کالای متناسب با نیاز و بودجه را به مخاطبان خود می‌دهد. ضمن عرضه انواع کالاهای دیجیتال، از محصولات این فروشگاه اینترنتی می‌توان به ارائه‌ی جدیدترین و ارزان‌ترین مانیتورهای HDMIدار از جمله برند Lenovo  اشاره کرد. گفتنی است فروشگاه اینترنتی تلکام جهت قدردانی از همراهی کاربران و ایجاد سرگرمی، اقدام به برگزاری مسابقه‌هایی در شبکه اجتماعی اینستاگرام کرده است.

شرایط مسابقه در ویدئوهایی در صفحه‌ی اینستاگرام تلکام منتشر خواهد شد؛ لذا برای اطلاع از اخبار مسابقه و شرکت در آن، به این لینک مراجعه کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «با فروشگاه اینترنتی تلکام، یک مسیر جدید برای خرید انتخاب کنید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..